به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، اپلیکیشن تیک‌تاک در جستجوی راه جدیدی است که کاربران بتوانند به‌وسیله آن کسب درآمد کنند.
این کمپانی در روز سه‌شنبه اعلام کرد که قصد رونمایی از قابلیت جدیدی را دارد. قابلیت “TikTok Creative Challenge” (چالش خلاقانه تیک‌تاک) روش جدیدی برای کسب درآمد و مانیتایز محتواهای ویدیویی در این پلتفرم است.
کاربران می‌توانند با شرکت در چالش‌های برندهای مختلف و تحویل دادن ویدیوهای تبلیغاتی خلاقانه به برندهای مربوطه، با توجه به میزان عملکرد ویدیوی خود هزینه دریافت کنند.
این قابلیت درحال حاضر در مرحله آزمایشی با چند برند منتخب به‌سر می‌برد.

قوانین لازم برای تعیین و تأیید صلاحیت کاربرانی که مایل به شرکت در این چالش تیک‌تاک هستند به شرح زیر است:
حداقل سن 18 سال
حساب‌کاربری واقع در ایالات متحده آمریکا
حداقل 50 هزار دنبال‌کننده

بعد از ثبت‌نام در این بخش ویژه، لیستی از برندها و چالش‌های مربوطه، میزان پاداش درنظر گرفته شده، اطلاعات و جزئیات بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

درآمد

نحوه کسب درآمد از قابلیت جدید تیک‌تاک

تیک‌تاک با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود نوشت که “ویدیوهای نهایی باید دارای کیفیت بالا، ادیت مناسب و خلاقانه و از لحاظ محتوایی اورجینال باشند”.
به گفته این کمپانی، “بعد از تحویل فایل نهایی و دریافت تأییدیه، کاربران می‌توانند لیست فعالیت خود را مشاهده کرده، به میزان عملکرد خود دسترسی داشته باشند و همچنین درآمد ماهانه خود را مدیریت کنند. میزان پاداش درنظر گرفته شده تحت‌تاثیر عوامل بسیاری است، مانند تعداد مشاهده هر ویدیو، تعداد کلیک و جذب مخاطب و میزان بحث‌پذیری. اگر ویدیویی نیاز به بازبینی و بررسی مجدد داشته باشد، از طریق نوتیفیکیشن به اطلاع کاربران خواهد رسید.”

اگر محتوای ساخته شده توسط شرکت‌کنندگان در این چالش مورد تأیید قرار بگیرد، ویدیوی نهایی در صفحه پروفایل آنها به نمایش درنخواهد آمد، بلکه به‌عنوان یک ویدیوی تبلیغاتی در بخش For You اپلیکیشن تیک‌تاک منتشر خواهد شد.

بنابر گفته‌های تیک‌تاک، شرکت‌کنندگان این چالش به منابع و امکاناتی مانند گروه حمایتی جامعه تولیدکنندگان محتوا و برنامه مشاوره دسترسی خواهند داشت.

اقدام جدید کمپانی تیک‌تاک از میزان زمان و انرژی لازم برای متصل کردن برندها به تولیدکنندگان محتوا می‌کاهد و با ایجاد یک مسیر ارتباطی امن و مطمئن، کیفیت رابطه همکاری و میزان رضایت هردو طرف را افزایش می‌دهد.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array