به گزارش ایران‌ دکونومی‌، و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی پس از تشریح تفاصیل تأسیس و در ادامه افتتاح اولین مرکز خدمات مشاوره و کارآفرینی با نام «مسیر اقتصاد هنر (ماه)» گفت: در مسیر توانمندسازی و رشد هنرمندان و خانواده فرهنگ و هنر در حوزه اقتصاد خلاق و رشد کسب‌وکار هنری، این مرکز مشاوره تاسیس می‌شود.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در تکمیل صحبت‌هایش از عرضه خدمات متنوع به هنرمندان و فعالان فرهنگی تشریح کرد: مشاوره دادن در این حوزه، یعنی کسب‌وکارهای فرهنگی هنری، استارتاپ، پیشرفت کسب‌وکار‌ها و تورهای انتقال تجربه قسمتی از خدماتی است که «مرکز مشاوره ماه» ارائه خواهد داد.

در ادامه این صحبت‌ها پور احمدی به نحوه عرضه خدمات مشاوره‌ای حضوری، آنلاین و بسته‌های غیر متصل اشاره کرد و گفت: اینکه بسترهای مجازی از خدمات مرکز مشاوره باشد از اولویت‌های این مرکز است.

همچنین وی از «آرت فریلنسر» به عنوان اولین فضای جامع تعاملی کسب و کار هنری و «نشان سبز» به عنوان گواهی صلاحیت کسب‌وکار هنری در فضای دیجیتال به عنوان قسمتی از این خدمات نام برد.

صندوق اعتباری هنر تلاش دارد که بتواند در این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم، خدمات قابل احترام و گسترده ای را به فعالان هنری و هنرمندان در سراسر کشور ارائه کند.

به این موضوع نیز توسط رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر اشاره شده است که توجه به رشد و توسعه متوازن خدمات از سوی صندوق اعتباری قابل توجه بوده است.

پوراحمدی در بخش دیگری از سخنان خود، همکاری با هنرمندان و مشاوران اقتصادی تراز اول در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، گستره جغرافیایی خدمات، استفاده از فناوری‌های نوین و ساختار چابک را بخشی از ویژگی‌های مرکز مشاوره صندوق اعتباری هنر عنوان کرد.

پوراحمدی در تکمیل صحبت‌هایش گفت: تعامل با مشاوران اقتصادی و هنرمندان درجه اول در حیطه‌های مختلف فرهنگی ‌هنری، استفاده از فناوری‌های نوین و ساختار چابک بخشی از ویژگی‌های مرکز مشاوره صندوق اعتباری هنر است.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به همکاری معاونت‌ها و شرکت‌های تابع صندوق هنر در عرصه ارائه خدمات اشاره و اظهار امیدواری کرد: امید است در روزهای آتی افتتاح این مرکز را به صورت رسمی در صندوق اعتباری هنر شاهد باشیم.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array