شاید کمی عجیب به‌نظر برسد، ولی سامسونگ قصد دارد کفش کتانی تولید کند! اما این کفش یک کفش معمولی نیست، چراکه این قابلیت را دارد که با استفاده از میانبرهای مختلف، اموری مثل برقراری تماس را پشتیبانی کند.

به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کتانی‌های هوشمند سامسونگ که با نام شورت‌کات اسنیکر (Shortcut Sneaker) و با همکاری شرکت‌هایی مثل Cheil Benelux، Elitac Wearables، Brut Amsterdam و طراح معروف کفش‌های ورزشی Roel van Hoff ساخته شده است، با شعار «کتانی‌های آینده»، به صورت محدود و تنها در 6 جفت رونمایی شده است. این طراح حرفه‌ای، با الهام از کهکشان و افزودن نمادهایی برگرفته از شهاب سنگ‌ها و ابرنواخترها، طراحی منحصر به فردی را برای این کفش کتانی ارائه کرده است.

کتانی هوشمند سامسونگ

ویژگی منحصربه‌فرد کتانی هوشمند سامسونگ

کتانی The Shortcut Sneaker که به گفته سامسونگ “کفش آینده” است، به شما امکان می‌دهد از طریق حرکات پاها، اقدامات خاصی را در تلفن‌های سامسونگ خود انجام دهید. ظاهراً هر حرکت به یک کار خاص در گوشی مربوط است.

به گفته این غول فناوری، حسگرهای حرکتی تعبیه شده در کفی این کفش، موقعیت هر لنگه از آن را نسبت به دیگری ردیابی می‌کنند. این حسگرها به شما اجازه می‌دهند پنج میانبر را با پنج حرکت خاص فعال کنید. هنوز جزئیات این حرکت‌ها مشخص نیست اما این شرکت به رقص مشهور موون‌واک و امکان برقراری تماس یا پخش موسیقی از طریق این حرکات اشاره کرده است. در ویدیوی تبلیغاتی این محصول خلاقانه هم می‌بینیم که طراح کفش با دوبار ضربه‌زدن آنها به یکدیگر، با مادر خود تماس برقرار می‌کند.

انتظار نمی‌رود این محصول در فروشگاه آنلاین سامسونگ یا از طریق فروشگاه‌های خرده فروشی کفش‌های ورزشی عرضه شود. سامسونگ کتانی‌های The Shortcut Sneaker را به طور خاص برای پایگاه طرفداران Samsung Members خود توسعه داده است. همانطور که گفتیم، فقط شش جفت از این محصول در دسترس است و علاقمندان برای سفارش این محصول باید لزوماً عضو برنامه‌ی Samsung Members هلند باشند. در این صورت، می‌توانند تا تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۴ (۱۸ تیر ۱۴۰۳) جهت شرکت در مسابقه ثبت‌نام نمایند. نتیجه نهایی روز ۱۵ جولای ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) اعلام خواهد شد.

منبع: sammobile

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array