در دو روز نخست برگزاری نمایشگاه اینوتکس، کارگزار فن منطقه‌ای استان فارس ۱۰ قرارداد مختلف را در حوزه فناوری با ارزش ۵ میلیارد تومان امضاء کرده است.

به گزارش ایران دکونومی، میلاد سلطانی، رئیس هیئت مدیره کارگزار فن منطقه‌ای فارس گفت که در روزهای ابتدایی برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، در خصوص فعالیت‌های مربوط به فناوری به تعداد ۱۰ قرارداد مختلف را که ارزش مجموع آنها ۵ میلیارد تومان می‌شود، منعقد کردند. او افزود که وظیفه کارگزاری شناسایی نیازهای فناورانه بازاریابی، فروش محصولات دانش بنیان و فناور، جذب سرمایه برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌باشد.

سلطانی در ادامه گفت که پیش از برگزاری نمایشگاه اینوتکس با رصد و شناسایی نیازهای استان فارس، بیش از ۲۰ نیاز فناورانه در این استان شناسایی و در نمایشگاه ارائه شد.

قراردادهای منعقد شده نیز در حوزه صنایع شیمیایی، نانو و فناوری اطلاعات می‌باشد. از طرفی هم یکی دیگر از برنامه‌های این کارگزاری در نمایشگاه، برپایی تور بازدید از نمایشگاه برای ۳۰ صنعت‌گر استان فارس بوده تا از این طریق با فناوری‌های تازه و ارتباط مستقیم با شرکت‌های دانش بنیان جهت رفع نیازهای فناورانه آشنا گردند.

رئیس هیئت مدیره کارگزار فن بازار منطقه‌ای استان فارس با اشاره به این موضوع که بخش عمده کار این کارگزار پس از ختم نمایشگاه اینوتکس صورت می‌گیرد، اضافه کرد که کار ما چنین است: اکثر شرکت‌ها را به جامعه وصل می‌کنیم تا بتوانیم بازار خوبی برای آنها ایجاد کنیم، سال گذشته توانستیم ۴۰ قرارداد بازارسازی منعقد کنیم که ۹۹ درصد این قراردادها به فروش منعقد شد. باتوجه به این‌که فن بازار شبکه‌ای بوده و عمده کارگزاران و بروکرها از طریق شبکه در کشور فعالیت دارند، بنابر این در روزهای آینده در صورتی‌که کارگزارهای سایر استان‌ها نیازمندی‌هایشان را ارائه کنند، به این نیازها نیز از سوی این کارگزاری توجه خواهد شد.

این در حالی است که کارگزاری فن بازار منطقه‌ای استان فارس بالاتر از ۳۰ قرارداد بازارسازی و فروش برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان را جهت بازاریابی محصولات فناورانه تاکنون منعقد کرده است. اکثر این قراردادهای صورت گرفته شامل حوزه‌های فناوری زیستی، فناوری اطلاعات در بخش vr و ar، هوش مصنوعی و صنعت شیمی بوده است.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس در ۲۰۲۳ با هدف معرفی محصولات فناوری از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز و تاریخ ختم آن ۲۲ همین ماه خواهد بود. این نمایشگاه که در پارک علم و فناوری پردیس برگزار است، تاکنون با استقبال گسترده شرکت‌های نوآور و فناور و پژوهش‌گران این صنعت روبه‌رو شده است.

منبع: هاب رسانه اینوتکس

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array