به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کیم کارداشیان (Kim Kardashian) و فلوید می‌ودر (Floyd Mayweather) و سایر افراد مشهور به دنبال متقاعد کردن قاضی هستند که تلاش اصلاح شده دیگری را برای نگه داشتن آنها در قبال ادعای ترویج اتریوم مکس (EMAX) بدون افشای مناسب برطرف کند.

افراد مشهور از یک قاضی فدرال کالیفرنیا خواستند که شکایت دوم اصلاح شده از سرمایه‌گذاران اتریوم مکس را که در دسامبر سال 2022 (آذر) تشکیل شده بود، رد کند. به گفته متهمان، ادعاهای تجدید شده “همان تئوری اساسی” را به جلو سوق می‌دهد که دادگاه قبلاً رد کرده بود.

دادخواست کلاس سرمایه‌گذاران با این فرضیه که تیم اتریوم مکس با افراد مشهور همکاری کرده است تا توکن‌های Emax را به سرمایه‌گذاران در آنچه که آنها به عنوان یک طرح “پامپ و دامپ” توصیف می‌کنند، همکاری می‌کند.

کارداشیان

با این حال، حرکت متهمین برای رد شکایت تجدید شده استدلال می‌کند که این تئوری در اطراف افراد مشهور تبلیغ می‌کند که توکن‌های Emax را برای پامپ خود به صورت مصنوعی پامپ می‌کند، قبلاً توسط دادگاه رد شد، زیرا توکن‌ها ارزشی ندارند. آنها نوشتند:

“دادگاه در غیر این صورت به دلیل نقص‌های اساسی ، شکایت قبلی را به طور کامل رد کرد. افزودن ادعاهای جدید ، متهمان و بیش از 100 صفحه ادعاهای عمدتاً بی ربط ، نقص را حل نمی‌کند.”

علاوه بر این، این حرکت نشان می‌دهد که نظریه جدید سرمایه‌گذاران این است که آنها به دلیل اظهار نادرست از افراد مشهور، بر روی Emax نگه داشته شده‌اند. با این حال، حكم بركنار استدلال می‌كند كه سرمایه‌گذاران “از اینكه صرفاً بر روی توکن‌ها  قرار بگیرند، مشکلی خاصی ایجاد نشده است.”

در همین حال، کارداشیان قبلاً به دلیل تبلیغات اتریوم مکس در رسانه‌های اجتماعی یک بار جریمه شده است. در تاریخ 3 اکتبر 2022 (11 مهر1401)، جامعه اجتماعی آمریکا پس از عدم افشای اینکه وی 250,000 دلار برای ارتقاء پروژه رمزارزی دریافت کرده است، به تسویه حساب 1.26 میلیون دلاری با کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) رسید.

SEC اخیراً هشداری را برای افراد مشهور که باعث ایجاد ارتقای رمزارزها می‌شوند، صادر کرده است. در تاریخ 17 فوریه (26 بهمن) ، SEC به ستارگان یادآوری كرد كه قانون آنها را ملزم می‌كند تا در هنگام ارتقاء سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار، چقدر حقوق دریافت می‌كنند و از چه كسی استفاده می‌كنند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array