به گزارش ایران دکونومی، بازی پیکسل ورس (Pixelverse) یکی از ربات های معتبر و محبوب می‌باشد، که در جذب کاربر بسیار موفق عمل کرده است. مکانیسم این بازی تلگرامی در استخراج سکه کمی با نات کوین، تپ سواپ و همستر کامبت متفاوت است؛ اما درمجموع شباهت‌های زیادی دارد.

از جمله شباهت‌های بازی پیکسل ورس با همستر کامبت، در بازی کارت های روزانه (Daily Combo) است که به کاربران این امکان را می‌دهد که با حدس 4 کارت صحیح جایزه بگیرید.

در همستر کامبت باید حتماً 3 کارت را در جای مناسب قرار دهید. البته امکان قفل بودن کارت‌ها وجود دارد، که در این صورت از ۵ میلیون سکه چیزی نسیبتان نمی‌شود. اما در این بازی حدس هر کارت، 25 درصد از جایزه را به شما اختصاص خواهد داد.

شایان ذکر است که با Upgrade کردن از بخش Fight می‌توانید میزان دریافت جایزه خود را افزایش دهید.

نحوه انجام بازی کامبوی روزانه پیکسل ورس

برای انجام بازی کارت های روزانه (Daily Combo)، وارد ربات پیکسل ورس شده و بر روی اولین گزینه از سمت چپ (Rewards) کلیک کنید.

از تب Rewards بازی Daily Combo روی دکمه Play کلیک کرده و وارد بازی شوید.

پیکسل ورس

در این صفحه 15 کارت مقابل شما قرار دارد که 4 کارت جواب بازی است. برای قرار دادن هرکارت در جای خود، کافیست روی کارت مورد نظر کلیک کرده و آن را به قاب مورد نظر ببرید.

کارت های امروز بازی پیکسل ورس

کارت های روزانه پیکسل ورس (Pixelverse)، ۱۱ تیر

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array