به گزارش ایران دکونومی، پروژه جدید و جذاب تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit) که شباهت های زیادی به بازی همستر کامبت دارد، موفق شد تنها در یک هفته توجه 5 میلیون کاربر را به سمت خود جلب کرده و لقب پادشاه ایردراپ ها را از آنِ خود کند.

از دیگر موفقیت‌های راکی ربیت این است که ربات این بازی و کانال رسمی آن خیلی سریع موفق به دریافت تیک آبی تلگرام شد. نکته قابل توجه این است که توکن این بازی با اسم RaBitcoin تایید شده است.

راکی ربیت به‌ازای هر دعوت از دوستان، علاوه بر 5,000 سکه، 0.001 تون کوین برای کاربرای معمولی تلگرام و 25,000 سکه به همراه 0.002 تون کوین برای کاربران پرمیوم تلگرام به عنوان پاداش در نظر گرفته است.

ارتقاء کارت ها در راکی ربیت

همانند بازی همستر کامبت، شما با خرید و ارتقاء هر کارت می‌توانید پروفیت یا سود ساعتی خود را افزایش دهید، ولی امکان خرید هرکارتی وجود ندارد و چون ارتقاء کارت ها به صورت زنجیره‌ای است، پس باید به ترتیب کارت ها را بخرید تا کارت بعدی برای شما فعال شود. تنها قسمتی که تمام کارت ها فعال هستند، بخش Venture می‌باشد.

برای افزایش سطح (Level) باید به ترتیب کارت های Fighter و Coach را ارتقاء دهید تا یکی از کارت های Tournaments فعال شود؛ سپس با ارتقاء آن کارت به سطح 10، می‌توانید لیگ خود را یک پله افزایش داده تا زنجیره بعدی فعال شود.

نحوه بازی کارت های راکی ربیت (Rocky Rabbit)

این بخش از بازی که هر روز ساعت 11:30 فعال می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که با حدس سه کارت صحیح، دو میلیون سکه جایزه بگیرید. نکته جالب توجه این است که نیازی به باز کردن قفل نیست و با کلیک بر روی گزینه Choose SuperSet که سمت راست هر کارت قرار دارد، کارت انتخابی شما در قاب مورد نظر قرار می‌گیرد.

توجه داشته باشید که تنها 5 مرتبه فرصت دارید تا کارت رمز بازی را در جای خود قرار دهید.

راکی ربیت

کارت های امروز راکی ربیت (بازی سوپرسِت)

کارت های روزانه راکی ربیت ۲۵ تیر
Rocky Rabbit 15 July

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array