به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پس از این که صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس مجبور شد به فعالیت خود در هلند خاتمه دهد، اعلام کرد که با صرافی کوین‌مرس (Coinmerce) به توافق رسیده است تا کاربران خود را به این پلتفرم منتقل کند.

روز گذشته، صرافی ارزهای دیجیتال هلندی کوین‌مرس (Coinmerce) در یک پست وبلاگی تایید کرد که “صدها هزار” کاربر مستقر در هلند، از بایننس به این صرافی ارجاع داده خواهند شد و این صرافی به آنها این امکان را می‌دهد که دارایی‌های دیجیتال خود را به صورت رایگان به این پلتفرم منتقل کنند. بایننس در ماه ژوئن اعلام کرده بود که خدمات خود برای کاربران هلندی را در تاریخ 17 جولای (26 تیر) متوقف می‌کند و دلیل آن را عدم دریافت مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی‌های مجازی در این کشور عنوان کرد.

انتقال کاربران بایننس به کوین مرس

نیک اسمیت ون اویِن (Nick Smits van Oyen)، یکی از بنیانگذاران کوین‌مرس گفته است: «ما یک پلتفرم معادل در اختیار کاربران بایننس قرار می‌دهیم که با تمام قوانین و مقررات اروپایی مطابقت دارد. انتقال دارایی‌ها به این پلتفرم بدون مشکل صورت خواهد گرفت و ما با مشارکت بایننس، این انتقال را تا حد امکان برای کاربران آسان‌تر کرده‌ایم.»

در ماه آوریل 2022، بانک مرکزی هلند، هولدینگ بایننس را به دلیل ارائه خدمات رمزارزی بدون ثبت نام و اخذ مجوز در این کشور، حدود 3.3 میلیون دلار جریمه کرد. در آن زمان، این بانک گفته بود که صرافی بایننس “تعداد بسیار زیادی مشتری در هلند” دارد.

در حالی که این صرافی بزرگ و صاحب‌نام ارزهای دیجیتال به گسترش فعالیت‌های خود در سایر کشورها از جمله قزاقستان ادامه می‌دهد، مقامات در حوزه‌های قضایی خاصی آن را سرکوب کرده‌اند. در ایالات متحده، این صرافی جهانی درگیر شکایتی است که از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالا این کشور مطرح شده است. طبق گزارش‌ها، بازوی فرانسوی بایننس نیز به تازگی تحت بررسی قرار گرفته است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array