به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در حالی که بخش زیادی از بازار کریپتو به مرحله تحکیم وارد شده است، رمزارز چین لینک (LINK) با حدود 20 درصد افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته به عنوان بازیکن برتر میدان شناخته می‌شود. در زمان نگارش این مطلب، LINK با قیمت 8.13 دلار و ارزش بازار 4,375,864,465 دلاری در حال معامله شدن است.

به طور کلی، رشد جهشی ارزش چین لینک (LINK) از ویژگی‌های شناخته شده این رمزارز محسوب نمی‌شود ولی در حال حاضر، این دارایی با رشد مثبت در زمینه‌های مختلف، حرکتی قوی را تجربه کرده است. در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات LINK بیش از 787٪ افزایش یافته و قیمت آن نیز به بالاترین سطح خود در 3 ماه گذشته رسیده است. طبق گزارش پلتفرم ارائه‌دهنده داده‌های آن‌چین سنتیمنت (Santiment):

«چین لینک (LINK) بعد از یک روز خیره‌کننده با حدود 20٪ افزایش قیمت، به عنوان سومین رمزارز ترند شده در بازار کریپتو، به بالاترین سطح قیمت خود (8.34 دلار) در 3 ماه گذشته رسیده است. روز پنج‌شنبه حجم معاملات درون زنجیره‌ای چین لینک به مرز 347.72 میلیون دلار رسید که بزرگترین رقم ثبت شده در سال 2023 است. فومو (FOMO) تنها عاملی است که مانع از رسیدن آن به 10 دلار می‌شود.»

جهش حجم معاملات چین لینک
جهش حجم معاملات چین لینک (LINK) همزمان با رسیدن قیمت به بالاترین سطح سه ماهه. منبع: Santiment

انباشت چین لینک (LINK) توسط نهنگ‌ها

قیمت چین لینک (LINK) برای مدتی طولانی در محدوده 6 تا 8 دلار تحکیم شده و این بازه، به عنوان منطقه انباشت توسط سرمایه‌گذاران بزرگ عمل کرده است. اکنون، افزایش اخیر حجم معاملات این رمزارز، حاکی از افزایش علاقه معامله‌گران و فعالان بازار به آن است.

علاوه بر افزایش حجم معاملات، تعداد معاملات و همچنین موجودی حساب نهنگ‌ها نیز برای LINK افزایش یافته است. نهنگ‌ها که هولدرهای بزرگ یک دارایی هستند، نقش مهمی در حرکات بازار ارزهای دیجیتال ایفا می‌کنند.

سنتیمنت در گزارش خود می‌نویسد که این روند می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که این هولدرهای بزرگ همزمان با تحکیم قیمت، بی سرو‌صدا مشغول جمع‌آوری LINK بوده‌اند.

روند بازار چین لینک (LINK) نیز وضعیت جالبی را نشان می‌دهد. اگرچه معمولاً حرکت قابل توجهی در قیمت مشاهده نمی‌شود، اما نشانه‌های قابل توجهی از افزایش حجم معاملات، افزایش معاملات نهنگ‌ها و افزایش انباشت آن توسط هولدرهای اصلی، از وجود فعالیت بیشتر در درون این شبکه بلاکچین خبر می‌دهند.

در حال حاضر، فعالیت‌های زیادی در اکوسیستم چین لینک وجود دارد، که رمزارز LINK را در بین سرمایه‌گذاران بازار محبوب کرده است. این پروتکل به عنوان ارائه‌دهنده پیشرو خدمات اوراکل نقش مهمی در سیستم‌های بلاکچین ایفا می‌کند و اکوسیستم خود را از طریق برنامه Chainlink BUILD به طور استراتژیک ارتقاء می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array