به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سرویس ارائه دهنده خدمات اوراکل چین لینک (Chainlink)، علیرغم فشار فروش زیادی که در فضای بازار این آلتکوین حاکم است، اخیراً عملکرد بهتری داشته است. طی 24 ساعت گذشته، قیمت رمزارز لینک (LINK) حدود 5 درصد دیگر افزایش یافت و یک شکست مقاومتی چند ساله در نمودارهای تکنیکال خود ایجاد کرد. در پی این جهش، قیمت چین لینک به مرز 7.47 دلار رسیده است.

آیا روند نزولی چند ساله چین لینک (LINK) شکسته می‌شود؟

مایکل ون د پوپ، تحلیلگر محبوب رمزارزها، ضمن اشاره به رشد 10 درصدی قیمت چین لینک (LINK)  در بازه هفتگی و بیش از 25 درصد افزایش قیمت در بازه زمانی ماهانه، خاطرنشان می‌کند که: «با توجه به انباشت اخیر چین لینک، احتمالاً چرخه صعودی آن در سه ماهه چهارم 2023 آغاز خواهد شد. وضعیت این دارایی نیز شباهت زیادی به بقیه بازار دارد که کم کم از خواب زمستانی بیدار می‌شوند. اینجا فقط زمان مشخص می‌کند که چه چیز در انتظار بازار است.»

اخیراً فعالیت آدرس‌های چین لینک (LINK) نیز به بالاترین سطح در دو ماه گذشته رسیده است. علاوه بر این، این افزایش نشان‌دهنده افزایش فعالیت و مشارکت شبکه است که به نوبه خود نشان‌دهنده اشتیاق و تعامل رو به رشد این ارز در جامعه کریپتو است. علاوه بر این، افزایش آدرس‌های فعال منحصربه‌فرد اغلب با استفاده و پذیرش بیشتر توکن اصلی یک شبکه بلاکچین، مرتبط است. این امر در افزایش اخیر ارزش بازار LINK طی یک هفته گذشته به خوبی دیده می‌شود.

نمودار عرضه چین لینک در صرافی ها

رمزارز چین لینک (LINK) در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه خود معامله می‌شود که نشان‌دهنده حرکت صعودی قوی در بازار این رمزارز است. در صورت تداوم هیجان خرید فعلی، پتانسیل LINK برای رسیدن به سقف سالانه 8.898 دلاری که روز هفتم نوامبر 2022 (16 آبان 1401) به دست آمده بود، وجود دارد. علاوه بر این، اگر مومنتوم خرید ادامه یابد، این امکان وجود دارد که چین لینک (LINK) طی چند روز آینده، رکورد سالانه جدیدی را نیز به ثبت برساند.

به علاوه، با کاهش موجودی این رمزارز در صرافی‌ها، فشار فروش روی لینک کاهش پیدا می‌کند. افزایش قابل توجه قیمت LINK با کاهش شدید عرضه آن در صرافی‌های متمرکز (CEX) همزمان شده است. طبق داده‌های پلتفرم تحلیل داده سنتیمنت (Santiment)، عرضه چین لینک (LINK ) در صرافی‌ها طی ده روز گذشته 16.4 درصد کاهش یافته است. به طور معمول، کاهش این معیار، فشار فروش را کاهش می‌دهد و چشم‌انداز مثبت یک ارز را تقویت می‌کند.

سنتیمنت در گزارش خود اشاره کرده است که توکن‌های لینک (LINK ) از صرافی‌ها به کیف پول‌های سرد منتقل شده‌اند و به این ترتیب، از گردش بازار خارج شده‌اند. این اتفاق از آغاز یک سناریوی صعودی برای این دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array