به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، قیمت چین لینک (LINK) پس از پشت سر گذاشتن یک اصلاح نزولی شدید، در نزدیکی منطقه 7.30 دلاری به حمایت خوبی رسید. به این ترتیب کف قیمت در حوالی تراز 7.31 دلار تشکیل شد و همانند بیت کوین و اتریوم، در یک مسیر افزایشی جدید قرار گرفت.

به دنبال این تغییر مسیر، حرکت چین لینک بالاتر از منطقه مقاومت 7.50 دلاری ادامه یافت و بالاتر از سطح فیبوی اصلاحی 50% روند نزولی 8.37 دلار به 7.31 دلار ایستاد. این دارایی دیجیتال اکنون بالاتر از سطح 7.90 دلار و میانگین متحرک 100 ساده (در نمای 4 ساعته) معامله می‌شود.

در نمودار چهار ساعته جفت ارز چین لینک / دلار آمریکا (LINK/USD) مشاهده می‌کنید که یک خط روند صعودی کلیدی با حمایتی نزدیک به 7.65 دلار در حال شکل‌گیری است. در این روند صعودی، قیمت در نزدیکی منطقه 8.00 دلار با مقاومت سختی روبرو خواهد شد.

نمودار چین لینک

نمودار چهار ساعته چین لینک (LINK)؛ منبع: Tradingview

سطح فیبوی اصلاحی 61.8 درصدی روند نزولی اخیر ( 8.37 دلار به 7.31 دلار) نیز در نزدیکی منطقه مقاومت 8.00 دلاری واقع است. شکست قاطعانه مقاومت 8 دلاری می‌تواند نقطه آغاز یک روند صعودی تازه و حرکت به سمت سطوح 8.50 و 8.80 دلار باشد. در این مسیر، مانع بعدی نزدیک به تراز 9.50 دلار مانع از فعالیت گاوها (خریداران) خواهد شد. عبور از این مقاومت مهم می‌تواند قیمت چین لینک (LINK) را دوباره به 10 دلار یا حتی 10.20 دلار برساند.

سناریوی ریزش قیمت چین لینک

اگر قیمت چین لینک نتواند بالاتر از مقاومت 8.00 دلاری بایستد، احتمالاً با افت جدیدی مواجه می‌شود که آن را در مرحله نخست به سمت حمایت 7.60 دلار هدایت می‌کند. شکست نزولی این سطح حمایتی، سقوط به سمت 7.30 دلار را در پی دارد. هرگونه کاهش بیشتر نیز می‌تواند لمس تراز 6.80 دلار را در دستور کار قرار دهد.

در نمودار چهار ساعته جفت ارز LINK/USD، اندیکاتور مَکدی (MACD ) در منطقه صعودی در حال افزایش بوده و شاخص مقاومت نسبی (RSI ) بالاتر از سطح 50 قرار دارد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: newsbtc

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array