به گزارش ایران دکونومی، کارگاه یک روزه «کسب‌وکار کوچک جهانی، چگونه فروش آنلاین بین‌المللی داشته باشیم؟» فردا، ۲۸ تیرماه، توسط تیم مراتوص برگزار می‌شود.

امیراحسان برخورداری، بنیان‌گذار پلتفرم یک‌پی و مشاور شرکت‌های صادرات دانش‌بنیان در خصوص این کارگاه گفت: از چالش‌های اساسی برای کسب و کارهای کوچک در مسیر ورود به بازار جهانی آنلاین، نداشتن راه‌های مطمئن پرداخت‌های بین‌المللی و دانش کم در زمینه فروش آنلاین بین‌المللی از طریق وبسایت خود، عدم آگاهی از شرایط و قوانین سیاست‌های حریم خصوصی بین‌المللی، آشنا نبودن با روش‌های نوین بازاریابی و فروش آنلاین بین‌المللی و دیگر مشکلات است. این کارگاه با هدف پاسخگویی به اساسی‌ترین چالش‌ها برای تمامی کسانی که در حوزه فروش آنلاین بین‌المللی فعالیت دارند و حتی علاقمندان به این حوزه طراحی شده است.

وی همچنین در خصوص اهدافی که مراتوص دنبال می‌کند افزود: مراتوص با طراحی کارگاهی اصولی مبتنی بر دانش و راهکارهای واقعی در زمینه صادرات خرد، با هدف تسهیلگری و توسعه بازار کسب‌وکارهای کوچک و متوسط برای حضور موفقتر در بازار فروش آنلاین بین‌المللی شروع به برگزاری کارگاه‌هایی آموزشی همانند: کارگاه “کسب و کارِ کوچکِ جهانی” کرده است.

برخورداری در خصوص مخاطبان این کارگاه تشریح کرد:

همه افرادی که به هر نحوی کسب‌و‌کاری آنلاین در حوزه صادرات بین‌المللی و فروش آنلاین دارند در هر اندازه که باشند می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند. برخی از مشتریان فعلی مراتوص از حوزه‌های پزشکی و سلامت، سفر و گردشگری، هتل و رزرو بلیط، فریلنسرها، یوتیوبرها، آموزش آنلاین، مد و  پوشاک، کتاب و مجله، هنر و موسیقی، خشکبار و گیاهان دارویی، شتابدهنده و استارتاپ‌ها، برنامه نویسی و طراحی سایت، مسئولیت اجتماعی و خیریه‌ها و صنایع دستی و محصولات بومی و… هستند.

وی همچنین هدف از برگزاری این رویداد را چنین عنوان کرد: هدف از کارگاه “کسب و کار کوچکِ جهانی”، آشنایی مقدماتی با حوزه صادرات و فروش آنلاین بین‌المللی برای کسب و کارها و افراد علاقمند به این زمینه است. مباحث پیشرفته‌تر در دوره‌ها و کارگاه‌های مراتوص آموزش داده خواهد شد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array