به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ابزار ساخت تصویر هوش مصنوعی مایکروسافت یعنی مایکروسافت دیزاینر (Microsoft Designer) که قبلا با نام Bing Image Creator شناخته می شد، اخیراً به ویژگی جدیدی به نام Restyle Image مجهز شده است که می‌تواند سبک عکس یا سایر تصاویر هنری را تغییر دهد. دو ویژگی جدیدی که مایکروسافت به این ابزار اضافه کرده است می‌توانند به ایجاد زیبایی بیشتر در عکس‌ها کمک کنند.

در پستی که در سایت رسمی Microsoft 365 Insider در مورد ویژگی جدید Frame Image منتشر شد آمده است:

«کافیست به سادگی عکس خود را آپلود کنید، موضوع یا عناصر قاب موردنظرتان را توصیف و یک سبک اختیاری مانند آبرنگ، دودلینگ آرت، نئون آرت و غیره را به آن اضافه کنید. اکنون ابزار مایکروسافت دیزاینر یک قاب پر زرق‌و‌برق برای شما می‌سازد و تصویر شما را تکمیل می‌کند.»

چگونه از ویژگی جدید مایکروسافت دیزاینر استفاده کنیم؟

بعد از راه‌اندازی مایکروسافت دیزاینر، به گزینه Frame Image بروید، سپس “Edit with AI” و بعد از آن گزینه “Frame image” را انتخاب کنید. روی آیکون Image(s) کلیک کنید و Add image را بزنید. اکنون می‌توانید عکسی که می‌خواهید درون قاب قرار بگیرد را انتخاب کنید. در آخر روی گزینه Select کلیک کنید.

مایکروسافت دیزاینر

شما باید با دو تب روی صفحه روبرو شوید. یکی از آنها Elements است که به شما اجازه می‌دهد برای قاب خود یک تم مشخص کنید. تب بعدی، Style است که به شما امکان می‌دهد سبک هنری قاب خود را انتخاب کنید. به‌علاوه، می‌توانید اعلان‌های متنی مورد نظرتان را نیز تایپ کنید. در آخرین مرحله روی گزینه Generate کلیک کنید. اکنون چند گزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ گزینه مورد علاقه خود را انتخاب و دانلود کنید. گزینه Edit امکان ویرایش بیشتر قاب را برای شما فراهم کرده است.

یک گزینه در ویژگی جدید Frame Image به نام Collage Creator وجود دارد که با کمک آن می‌توانید حداکثر 10 عکس را انتخاب کرده و با کمک هوش مصنوعی در کنار هم قرار دهید. این ویژگی مجموعه تصاویر شما را در یک قاب سفارشی قرار می‌دهد. امکان طرح‌بندی‌های مختلف کلاژ ازجمله منظره و نمای پرتره نیز در این ویژگی فراهم شده است.

در حال حاضر، هر دو گزینه Frame Image و Collage Creator به زبان انگلیسی در ابزار Microsoft Designer دردسترس هستند. مایکروسافت گفته است به زودی پشتیبانی از سایر زبان‌ها را نیز به این ابزار اضافه خواهد کرد.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array