به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، چت بات  ChatGPT به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای هوش مصنوعی مورد توجه علاقمندان بسیاری در سراسر دنیا قرار دارد. اگر شما نیز مایل هستید از قابلیت‌های شگفت‌انگیز این چت بات استفاده کنید با ما باشید تا شما را با یک روش ساده جهت ثبت نام در این پلتفرم آشنا کنیم.

نحوه ساخت حساب کاربری در نسخه موبایلی ChatGPT

اپلیکیشن موبایلی چت بات ChatGPT در فروشگاه‌های مشهور اپلیکیشن مثل اپ‌استور یا گوگل پلی به راحتی دردسترس است. پس از دانلود و نصب برنامه، کار خود را با کلیک بر گزینه Sign up آغاز کنید. صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید در آن آدرس ایمیل خود را وارد کنید. شما می‌توانید به جای این کار از اکانت‌های قبلی خود در اپل، گوگل یا مایکروسافت نیز استفاده کنید.

اکانت ChatGPT

در این مرحله، رمز عبور 12 رقمی خود را ساخته و روی Continue کلیک کنید. با انجام این کار، یک ایمیل جهت تایید به آدرس شما ارسال می‌شود. بعد از دریافت، روی کادر Verify email address کلیک کنید. این کار شما را به سایت رسمی ChatGPT هدایت می‌کند.

در آخرین مرحله ثبت نام، لازم است اطلاعات شخصی مثل تاریخ تولد خود را وارد کرده و گزینه Agree را انتخاب کنید. اکنون آخرین نسخه از این چت بات یعنی  GPT-4o در اختیار شما قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که دسترسی به قابلیت‌های این هوش مصنوعی با محدودیت‌هایی همراه است. در صورتی که شما از تمام حد آستانه رایگان خود استفاده کنید، نسخه قبلی چت بات، یعنی GPT-3.5 دراختیار شما قرار خواهد گرفت.

لاگین در اکانت ChatGPT

لاگین شدن در این اپلیکیشن نیز بسیار ساده است. جهت ورود مجدد به حساب کاربری خود کافیست گزینه Log In را بزنید و بعد از وارد کردن آدرس ایمیلی که ثبت نام خود را با آن انجام دادید، Continue را بزنید، رمزعبور خود را وارد کنید و دوباره Continue را بزنید.

بعد از ورود به صفحه خوشامدگویی می‌توانید با زدن دکمه Continue به صفحه چت هدایت شده و در آنجا گفتگوی خود را با این مدل هوش مصنوعی آغاز کنید.

منبع: codecademy

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array