به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، نفت برنت در بحبوحه افزایش تنش‌ها در خاورمیانه در حال افزایش است. از سوی دیگر بازارها در حال بررسی اظهارات مقامات فدرال رزرو آمریکا مبنی بر به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره هستند.

بازارها منتظر جهت‌گیری تقاضا در چین پس از پایان تعطیلات سال نو در این کشور هستند. این در حالیست که تعطیلات روز ریاست جمهوری در آمریکا تجارت را نسبتاً ثابت نگه داشته است.

تحلیل و بررسی شاخص نفت برنت

تحلیل و بررسی شاخص نفت برنت 1 اسفند

آزمایش موفقیت آمیز مقاومت سطح 83.50 تا 84.50 دلار، نفت برنت را به سمت مقاومت بعدی  در کانال 89.00 تا 90.00 دلار سوق خواهد داد.

سیاستگذاران فدرال رزرو پیش از انتشار آمارهای اقتصادی ناامید کننده آمریکا، از افزایش قیمت‌ها گرفته تا کاهش خرده فروشی و تولید کارخانه‌ای، اعلام کردند که باید نسبت به کاهش نرخ بهره صبورتر بود. بالا رفتن نرخ بهره هزینه خرید نفت را هم افزایش داده و دورنمای بازار را تیره‌ می‌کند.

تحلیل و بررسی شاخص نفت وست تگزاس اینترمدیت

تحلیل و بررسی نفت وست تگزاس اینترمدیت 1 اسفند

نفت WTI با واکنش معامله گران به اخبار خاورمیانه افزایش یافت. گفته می‌شود حوثی ها به کشتی باری در خلیج عدن حمله کرده‌اند که در خطر غرق شدن است.

در صورتی که نفت WTI بتواند به بالای 79.00 تا 80.00 دلار برسد، به سمت مقاومت بعدی در 85.50 تا 86.50 دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل و بررسی بازار گاز طبیعی

تحلیل و بررسی بازارهای گاز طبیعی 1 اسفند

با توجه به تمرکز معامله‌گران بر آب و هوای گرم و تقاضای ضعیف، گاز طبیعی پایین ترین سطح خود را آزمایش کرد. اسپرد بین قرارداد مارس و قرارداد آوریل فقط 0.07 دلار است، بنابراین معامله‌گران انتظار ندارند که وضعیت در کوتاه مدت بهتر شود.

بازار به لحظ تکنیکال همچنان نزولی است، زیرا گاز طبیعی به زیر سطح حمایت 1.60 تا 1.65 دلار حرکت کرد.

نکات کلیدی

با ادامه عقب نشینی قوی، گاز طبیعی پایین ترین سطوح را آزمایش می‌کند.

با حمله حوثی‌ها به کشتی دیگری در خلیج عدن، نفت WTI افزایش یافت.

نفت برنت به تلاش های خود برای رسیدن به بالای سطح 83 دلار و 50 سنت ادامه می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array