به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی و به نقل از «اف ایکس امپایر»، هر دو شاخص جهانی نفت از سقف‌های اخیر عقب‌نشینی کردند؛ چرا که سرمایه‌گذاران بر روی این موضوع قیمت گذاری کرده‌اند که احتمال گسترش درگیری در نوار غزه به سایر کشورهای خاورمیانه کاهش یافته است. از سوی دیگر چشم‌انداز کاهش عرضه نفت در بازارهای جهانی تا حد زیادی برطرف شده و به نظر می‌رسد که سمت عرضه و تقاضا در تعادل است.

تحلیل نفت برنت

نفت خام برنت

نفت خام برنت از سقف‌های اخیر عقب‌نشینی کرده و در حال حاضر در سطح 90 دلار و 53 سنت مورد معامله قرار می‌گیرد. حرکت به زیر سطح حمایتی 88.80 تا 90.00 دلار، راه را برای آزمون حمایت بعدی در قیمت 84.00 تا 85.30 دلار باز خواهد کرد.

تحلیل نفت خام وست تگزاس اینترمدیت

تحلیل نفت وست تگزاس اینترمدیت

نفت WTI با تمرکز معامله‌گران بر تلاش‌های دیپلماتیک در خاورمیانه عقب‌نشینی کرده و در کانال 86 دلار و 11 سنت مورد معامله قرار می‌گیرد.

در صورتی که نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) به زیر سطح 86.00 دلار برسد، به سمت حمایت بعدی می‌رود که در محدوده 80.50 تا 82.00 دلار قرار دارد.

تحلیل بازار گاز طبیعی

تحلیل بازار گاز طبیعی

در بازارهای گاز طبیعی، معامله گران بخشی از سودهای اخیر را از بازار خارج کردند. از نقطه نظر تکنیکال، گاز طبیعی باید به بالای 3.05 دلار بازگردد تا فرصتی برای افزایش شتاب داشته باشد.

خلاصه

گاز طبیعی در تلاش است تا به بالای سطح 2.95 دلار بازگردد.

نفت وست تگزاس اینترمدیت (‌WTI) تحت فشار است، زیرا معامله‌گران بر تلاش‌های دیپلماتیک در خاورمیانه تمرکز کرده‌اند.

نفت برنت در محدوده 90 دلار مورد معامله قرار می‌گیرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع:  Fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array