به گزارش ایران دکونومی، سی و ششمین حراج شمش طلا که قرار بود امروز ۱۲ تیرماه برگزار شود، لغو شد.

مرکز مبادله ایران اعلام کرد: برگزاری سی و ششمین حراج شمش طلا، امروز سه شنبه 12 تیرماه لغو و به روز یکشنبه 17 تیرماه موکول شده است.

با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته جهت افزایش میزان عرضه شمش طلا با هدف پاسخگویی به نیازهای متقاضیان، حراج سی و ششم شمش طلا در تاریخ 12 تیرماه لغو و حراج بعدی یکشنبه 17 تیرماه برگزار خواهد شد.

علی سعیدی، مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: به دلیل تعطیلاتی که در هفته جاری داریم، حراج شمش طلا این هفته برگزار نمی شود.

وی افزود: تسویه و تحویل حراج روز یکشنبه هم دو روز بعد باید انجام شود و به دلیل تعطیلی روز سه‌شنبه هفته جاری، بناشد این هفته حراج نداشته باشیم.

او تأکید کرد: برای اینکه طبق مقررات اختلال در معاملات و تسویه نداشته باشیم این هفته حراج برگزار نمی‌شود و از هفته بعد مطابق قبل، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه حراج شمش طلا را خواهیم داشت.

 متقاضیان می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا، در این حراج شرکت کنند.

 حراج شمش طلا معمولا از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

شمش طلای قابل عرضه در مرکز مبادله ایران، استاندارد و اصالت سنجی شده توسط آزمایشگاه و مورد تایید سازمان استاندارد ایران است که در قالب شمش یک کیلوگرمی و حداقل عیار ۹۹۵ است.

اطلاعات حراج بعدی شمش طلا بزودی از طریق سایت مرکز مبادله ارز و طلای ایران منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array