به گزارش ایران دکونومی، بازی تلگرامی پیکسل ورس (Pixelverse) یا پیکسل تپ (Pixel Tap) از جمله بازی هایی است که با افزایش تب ایردراپ‌های تلگرامی، موفق شد کاربران زیادی که به دنبال کسب درآمد از این پروژه‌ها بودند را به خود جذب کند.

بلاکچین تون با انتشار پستی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی X اعلام کرده که پیکسل ورس روی این بلاکچین راه اندازی خواهد شد.

بر اساس این پست، در حال حاضر این پلتفرم 35 میلیون بازیکن و بیش از 10 میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد.

مختصری درمورد مینی گیم پیکسل ورس (Pixelverse)

درواقع پیکسل ورس یک بازی وب ۳ (Web3) است که بر اساس فناوری بلاکچین ساخته شده و مینی اپ خود را طراحی کرده ‌تا کاربران بتوانند برای خود جوخه بسازند و در نبردها بجنگند. بازیکنان برنده در این بازی، سکه دریافت خواهند کرد.

البته این تنها راه کسب سکه از پیکسل ورس نیست! این ربات تلگرامی اجازه می‌دهد که کاربران با ضربه زدن یا کلیک روی Claim مسیر راحت‌تری برای دریافت سکه داشته باشند.

مانند بازی همستر، این بازی نیز به صورت روزانه بازی کارتی (Combo Daily) دارد و کاربران می‌توانند با حضور روزانه خود، جایزه دریافت کنند.

با معرفی این بازی به دوستان خود، علاوه بر دریافت 2,000 سکه برای کاربران عادی تلگرام و 10,000 سکه برای کاربران پریمیوم، می‌توانید 5 درصد از امتیاز دوستانتان و 1 درصد از زیرمجموعه آنها پاداش دریافت کنید.

یکی دیگر از راه‌های کسب سکه، انجام وظایف (Tasks) خواسته شده در این بازی است. در این راستا؛ پیکسل ورس با همکاری تراست ولت مسابقه‌ای ترتیب داده که 50,000 تتر بین 2,000 کاربر واجد شرایط تقسیم شود.

توکن PIXFI

بنابر اعلام پیکسل ورس، توکن ‌PIXFI برای این پلتفرم یک بخش بنیادین است و عرضه آن با هدف حفظ ارزش، با گذشت زمان کم می‌شود. بر اساس سایت آماری کوین مارکت کپ، این بازی که با تحسین بسیاری از تیم بیت گت (Bitget) همراه بوده، در مجموع 5 میلیارد توکن عرضه خواهد کرد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array