به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بازی پیکسل تپ (Pixel Tap) یا همان پیکسل ورس (Pixelverse) قصد دارد با همکاری تراست ولت (Trust Wallet) برای کاربران خود فرصتی فراهم کند تا در کنار بازی و شرکت در ایردراپ، در مسابقه‌‌ای که قرار است ۵۰ هزار تتر بین ۲۰۰۰ کاربر واجد شرایط تقسیم شود، شرکت کنند.

تراست ولت از این مسابقه پرده برداشت و با انتشار خبری اعلام کرد که ۵۰ هزار تتر با قرعه‌کشی به کاربرانی تعلق خواهد گرفت که بخش یک و دو وظایف ایردراپ را تکمیل کرده باشند.

بخش اول:
وارد ربات بازی پیکسل ورس (Pixelverse) شوید.
از گزینه Rewards وارد تب Tasks شده و فعالیت‌های خواسته شده مربوط به Trust Wallet را انجام دهید.

تراست ولت را دانلود و درصورتی که پیش از این نصب و فعال دارید، متصل کنید.

تمامی وظایف خواسته شده مربوط به Trust Wallet را تکمیل کنید.

بخش دوم:
وارد Pixelverse Dashboard شوید. اگر پیش از این مراحل ثبت‌نام را انجام داده‌اید، مستقیم وارد شوید، در غیر این صورت ابتدا مراحل ثبت نام را تکمیل کرده و سپس از قسمت Tasks، فعالیت‌های مربوط به Trust Wallet را تکمیل کنید.

تمام وظایف مربوط به Trust Wallet را تکمیل کنید.

جایزه مسابقه پیکسل ورس (Pixelverse) و تراست ولت

همانطور که پیش از این گفته شد، جایزه در مجموع 50,000 دلار استیبل کوینUSDT است که به طور تصادفی به 2000 آدرس از شرکت کنندگان واجد شرایط (کسانی که کیف پول Trust Wallet خود را متصل کرده‌اند و بخش 1 و 2 وظایف Airdrop را تکمیل کرده‌اند) توزیع می‌شود.

مسابقه پیکسل ورس و تراست ولت

شرایط و ضوابط مسابقه پیکسل ورس و تراست ولت

برای واجد شرایط بودن، باید از Trust Wallet استفاده و قسمت 1 و 2 وظایف ایردراپ را تکمیل کنید.

شما حتماً باید از Trust Wallet برای واجد شرایط بودن استفاده کنید؛ چراکه آدرس‌های کیف پول به صورت متقابل تأیید می‌شوند. استفاده از کیف پول متفاوت موجب می‌شود که شما رد صلاحیت شوید.

بر اساس جدول زمانی راه اندازی توکن (TGE) و همچنین لیست شدن توکن پیکسل ورس (Listing Pixelverse)، جوایز بین 2000 آدرس کیف پول شرکت‌کنندگان واجد شرایط (فقط آدرس‌های Trust Wallet واجد شرایط هستند) توزیع می‌شود.

هرکدام از 2000 کاربری که به صورت تصادفی در قرعه کشی انتخاب شده‌اند، 25 دلار (USDT) دریافت خواهند کرد.

برای واجد شرایط بودن دریافت جایزه، باید تمام مراحل ذکر شده در اطلاعیه را انجام دهید.

هر آدرس کیف پول درصورت برنده شدن، فقط یکبار واجد شرایط برای دریافت جایزه است؛ به این معنی که اگر کاربری چند اکانت بازی پیکسل ورس دارد، برای هر اکانت به صورت جدا باید کیف پول تراست ولت اختصاص دهد.

حساب‌های فرعی ثبت‌شده غیرقانونی واجد شرایط شرکت یا دریافت پاداش نیستند.

تراست ولت (Trust Wallet) هر شرکت کننده‌ای را که نشانه‌هایی از رفتار متقلبانه نشان دهد، فوراً رد صلاحیت خواهد کرد.

تراست ولت همچنین این حق را برای خود محفوظ داشته که هر زمان به صلاحدید خود این شرایط را بدون اطلاع قبلی اصلاح و یا تغییر دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Trust Wallet

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array