به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس، پیش‌بینی خود را برای بازار صعودی بعدی بیت کوین ارائه کرده است.

در تاریخ 5 جولای (14 تیر) در توییتر، CZ قصد بلک راک برای ورود به بازار کریپتو را پوشش داد، شنوندگان را در مورد اقدامات نظارتی در حال انجام علیه صرافی به‌روز کرد و نظرات خود را در مورد روند صعودی بعدی ارائه داد.

CZ توضیح داد که قیمت بیت کوین از لحاظ تاریخی در چرخه‌های صعودی چهار ساله حرکت کرده است و بهترین شرط او این بود که این اتفاق ادامه پیدا کند.

در حالی که ژائو اعتراف کرد که نمی‌تواند آینده را ببیند، بر رویداد آینده هاوینگ بیت کوین در سال 2024 (1403) تاکید کرد و سال 2025 (1404) را محتمل‌ترین سال برای بازار صعودی بعدی اعلام کرد و اظهار داشت:

“سال بعد از هاوینگ بیت کوین معمولاً سال صعودی است.”

ژائو

CZ در پاسخ به این سوال که آیا او نگران ورود اخیر بلک راک به عرصه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در صرافی‌های بیت کوین است یا خیر، CZ از آن استقبال کرد و گفت که برای صنعت کریپتو بسیار مفید است.

از زمان ثبت نام این شرکت در 15 ژوئن (25 خرداد)، بسیاری این نگرانی را مطرح کرده‌اند که قصد شرکت‌های بزرگ TradFi در تضاد مستقیم با بیت کوین به عنوان یک شبکه پولی غیرمتمرکز است.

ژائو همچنین نگرانی‌ها مبنی بر اینکه بلک راک می‌تواند سهم بازار بایننس را در آینده از بین ببرد، نادیده گرفت و همپوشانی بین پایگاه‌های مشتریان مربوط به آنها را حداقل توصیف کرد.

«هرکسی که امروز وارد کریپتو می‌شود، افراد بیشتری را نیز وارد می‌کند. آیا آنها برای هر یک از کاربران موجود با ما رقابت خواهند کرد؟ بله، احتمالاً کمی وجود دارد. برای صادق بودن در این خصوص، به پایگاه کاربران ما نگاه کنید .»

ژائو توضیح داد که افزایش علاقه سازمانی و هاوینگ آینده بیت‌کوین دو دلیل اصلی هستند که بایننس می‌خواهد در هجده ماه آینده برای حجم معاملات بالاتر آماده شود.

اظهارات ژائو تنها چند ساعت پس از آن است که لری فینک (Larry Fink)، مدیر عامل بلک راک، بیت کوین را به عنوان یک دارایی بین المللی تمجید کرد و گفت که می‌توان از آن برای محافظت در برابر تورم و کاهش ارزش برخی ارزهای فیات استفاده کرد.

در فضای توییتر، ژائو همچنین در مورد وضعیت اقدامات نظارتی علیه صرافی خود مورد سوال قرار گرفت. ژائو در حالی که اذعان داشت که نمی‌تواند جزئیات بیشتری را بیان کند، گفت که او و بایننس به دنبال مناسب‌ترین، معقول‌ترین و قابل قبول‌ترین راه‌حل ممکن هستند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array