به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی و به نقل از «اف ایکس امپایر»، نقره در ابتدا سعی کرد در جریان معاملات روز پنجشنبه (3 اسفند 1402) صعود کند و به میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA 200) رسید اما عقب نشینی کرد.

تحلیل و بررسی بازار نقره

تحلیل و بررسی نقره 3 اسفند

بازار نقره بار دیگر در امروز، پنجشنبه (3 اسفند) محدوده متحرک نمایی 200 روزه (EMA 200) را آزمایش کرد. متحرک نمایی 200 روزه شاخصی است که بسیاری از معامله‌گران به آن توجه زیادی دارند و ما شاهد فشار فروش زیادی در این محدوده بوده‌ایم. اگر از این محدوده پایین‌تر برویم، احتمالاً سطح 22 دلار به عنوان یک کف بالقوه در بازار وارد بازی می‌شود.

اگر بخواهیم به زیر سطح 22 دلار سقوط کنیم، این امکان وجود دارد که بتوانیم به سطح 21 دلار هم برسیم که چندان محتمل نیست. اما در صورتی که اتفاق بیفتد، فرصت خرید بسیار خوبی خواهد بود. در نهایت، ما باید به تقاضای صنعتی نیز توجه کنیم، اما به نظر می‌رسد در حال حاضر این بخش کوچکی از بازار است زیرا همه بر روی فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا تمرکز کرده‌اند.

در روند صعودی، ما مانع سطح 23.50 دلار را داریم که به نظر می‌رسد غلبه بر آن دشوار خواهد بود. اگر از این محدوده عبور کنیم، بازار می‌تواند به سطح 24.50 دلار برسد. با این حال، در این مرحله به نظر می رسد که ما در حال تلاش برای ایجاد یک کف دوقلو در زیر هستیم، منطقه‌ای که احتمالا خریداران زیادی در آن آماده ورود به بازار خواهند بود.

در نهایت اگر نقره زیر سطح 23.00 دلار بماند، به سمت حمایت قوی محدوده 22.25 تا 22.50 دلار حرکت خواهد کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Fxempire ، Fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array