به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، جفت‌ارز پوند به دلار در جلسه معاملاتی روز دوشنبه (24 آوریل، 4 اردیبهشت) عملکرد بسیار کمی داشته است، زیرا نوسان‌های بازار جهت خاصی نداشته و در حالت رنج (Sideways) هستند.

تحلیل تکنیکال جفت‌ارز پوند به دلار آمریکا

جفت پوند به دلار

پوند انگلیس در جلسه معاملاتی روز دوشنبه (4 اردیبهشت) بیشتر رفتار رفت و برگشتی داشت، زیرا بازار همچنان بین سطح 1.24 و 1.25 حرکت و تلاش می‌کند با این مانع مقاومتی مبارزه کند. همانطور که گفته شد، احتمالاً بازار به حرکت به سمت بالاترین سطح خود ادامه خواهد داد، پس این احتمال وجود دارد که ما بتوانیم به حرکت به سوی روند بالاتر ادامه دهیم. هدف اولیه سطح 1.2750 خواهد بود، منطقه‌ای که قبلاً مقاومت قابل توجهی داشت.

در همان زمان، ما همچنین در زیر سطح 1.2350 حمایت داریم و البته این منطقه‌ای است که میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA 50) درست زیر آن قرار دارد. EMA 50 نشان می‌دهد که اگر عقب‌نشینی کنیم، خریدارانی در این بازار وجود خواهند داشت. به طور کلی، من فکر می‌کنم که بازار به تلاش خود برای بالا رفتن ادامه خواهد داد.

در نمودار جفت پوند به دلار چند کندل نزدیک به سطح 1.2350 و زیر آن وجود دارد که نشان می‌دهد خریدارانی در این منطقه وجود دارند که اگر به پایین‌تر از آن سقوط کنیم، پوند انگلیس شروع به عقب‌نشینی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که پوند انگلیس در حال حاضر کمی بیشتر از یورو در برابر دلار آمریکا با مشکل مواجه است، بنابراین شاید سود واقعی در جفت EUR/GBP باشد. در حالی که هر دو ارز در برابر دلار آمریکا صعودی بوده‌اند، به نظر می‌رسد که پوند انگلیس با مقاومت روبه‌رو شده است، بنابراین ممکن است با کاهش سرعت حرکت، نکته‌ای به ما بگوید.

پوند انگلیس قبلاً یکی از بهترین ارزهای امسال بوده است، اما بدیهی است که با مقدار قابل توجهی مقاومت روبه‌رو شده است. و شاید حتی فرسودگی پس از چنین حرکت بزرگ در برابر دلار دچار فرسودگی شده باشد. نوسانات در این مرحله احتمالاً افزایشی باشد.

برای مشاهده آخرین اخبار اقتصادی کلیک کنید.

تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

نویسنده: لیلا درخشان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array