به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سامسونگ پیشرفته‌ترین ماشین لباسشویی خود را معرفی کرد. این دستگاه که نسخه جدید سری Bespoke AI Combo سامسونگ است، از ظرفیت شستشوی 25 کیلوگرمی، صفحه نمایش لمسی بزرگ و ویژگی‌های متعدد هوش مصنوعی برخوردار است.

گفته می‌شود که جدیدترین ماشین لباسشویی سامسونگ با قیمتی در حدود 2,719 دلار به بازار معرفی شده است و در رنگ خاکستری موجود است. ظرفیت شستشوی این ماشین لباسشویی 25 کیلوگرم و ظرفیت خشک کن آن 15 کیلوگرم است. سامسونگ می‌گوید در مدت زمان کوتاهیکه از عرضه این محصول می‌گذرد، این شرکت موفق شده است بیش از 30000 دستگاه آن را در کره جنوبی به فروش برساند.

مشخصات ماشین لباسشویی جدید سامسونگ

صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی این ماشین که امکان دسترسی آسان به کنترل‌های آن را فراهم کرده است، گزینه‌هایی برای برنامه‌های شستشو و خشک کن، مواد شوینده لازم، تنظیم تایمر و حتی برقراری تماس از تلفن هوشمند جفت شده با آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

پیشرفته‌ترین ماشین لباسشویی سامسونگ

این ماشین لباسشویی قادر است بسته به نوع لباس و لکه‌های آن، به‌صورت خودکار از مواد شوینده موجود در مخزن استفاده کرده و با قابلیت «AI Bubble» مقدار مناسب کف را برای نتیجه بهتر، انتخاب ‌کند.

ویژگی برجسته ماشین لباسشویی جدید سامسونگ، بهره‌مندی آن از یک دستیار دیجیتال بیکسبی است که به کاربران امکان می‌دهد چندین عملکرد را از طریق فرمان‌های صوتی مدیریت کنند. این غول فناوری کره‌ای از اپلیکیشن SmartThings و حالت AI Energy برای صرفه‌جویی در مصرف برق این دستگاه بهره برده است.

سامسونگ اولین ‌بار فوریه امسال (بهمن 1402) از سری Bespoke AI Combo با رنگ‌ نقره‌ای و یک طراحی فلزی مینیمالیستی رونمایی کرد. سپس، دو رنگ جدید سفید و بژ را نیز به آن افزود و نسخه فعلی نیز با رنگ خاکستری روشن عرضه شده است.

گفتنی است که افرادی که این ماشین لباسشویی سفارشی مدل Combo AI را در کره جنوبی خریداری می‌کنند، در یک قرعه کشی شرکت داده می‌شوند و شرکت به 20 نفر برنده این قرعه‌کشی یک اتاق خشکشویی به صورت رایگان اهدا می‌کند که توسط شرکت تولید مبلمان Hanssem طراحی شده است.

منبع: sammobile

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array