به گزارش ایران دکونومی، بورس جهانی پیشرو Bybit این توکن جدید را در تاریخ 26 اوت برای معامله در بازار اسپات لیست خواهد کرد. طبق اطلاعیه‌ای که روز چهارشنبه منتشر شد، DOGS در ساعت تقریباً 12:00 UTC در دسترس خواهد بود.

این پلتفرم که به کاربران دسترسی به بیت‌کوین و اتریوم را ارائه می‌دهد، با ابزارهای معاملاتی پیشرفته و نقدینگی بالا برای معامله‌گران جدید و باتجربه تجهیز شده است.

رویدادهای تبلیغاتی و جوایز برای جذب کاربران به شرکت در این راه‌اندازی، Bybit مجموعه‌ای از رویدادها را برای پاداش دادن به کاربران با توکن‌های DOGS برگزار خواهد کرد. این بورس که خود را به عنوان “دومین بورس بزرگ کریپتو بر اساس حجم معاملات” معرفی می‌کند، برنامه Token Splash: Trade to Earn را در تاریخ 23 اوت آغاز خواهد کرد.

از طریق این برنامه، کاربرانی که حداقل 500 دلار DOGS را با استیبل‌کوین USDT معامله کنند، شانس برنده شدن تا 30,000,000 DOGS را خواهند داشت. Bybit در مجموع 550,000,000 DOGS برای این رویداد اختصاص داده است.

علاوه بر این، بورس برنامه ایردراپ را برای امروز، 21 اوت، برنامه‌ریزی کرده است که در آن 350,000,000 DOGS به شرکت‌کنندگان در برنامه Airdrop & Hot Coin Extravaganza توزیع خواهد شد. پس از این، دسته دیگری از توکن‌های میم بین 23 تا 30 اوت 2024 ایردراپ خواهد شد.

این بورس همچنین برنامه‌ریزی کرده است تا به کاربران که دوستان و خانواده را به برنامه Token Splash ارجاع دهند، 25,000 DOGS برای هر ارجاع موفق پاداش دهد.

81.5% از عرضه DOGS به کاربران ایردراپ خواهد شد DOGS یکی از جدیدترین توکن‌های میم است که در صنعت کریپتو محبوبیت پیدا کرده است. این توکن که به تازگی بر روی بلاک‌چین TON راه‌اندازی شده، به کاربران فعال تلگرام که با پروژه تعامل داشته‌اند، ایردراپ شده است.

توسعه‌دهندگان پروژه 81.5% از کل عرضه توکن‌ها یعنی معادل 400 میلیارد DOGS را برای توزیع میان 42.2 میلیون کاربر واجد شرایط اختصاص داده‌اند. تا کنون، 8 میلیون کاربر سهم توکن‌های خود را دریافت کرده‌اند.

توکن‌های باقی‌مانده در تاریخ 23 اوت به کاربران Bybit توزیع خواهد شد. توسعه‌دهندگان پروژه با هر دو بورس Bybit و Binance برای پشتیبانی از ایردراپ DOGS و ارسال توکن به آدرس‌های کیف پول واجد شرایط همکاری کرده‌اند.

هر دو بورس، توکن را برای معامله در تاریخ 26 اوت لیست خواهند کرد. با این حال، Binance توکن DOGS را در چهار جفت معاملاتی شامل DOGS/USDT، DOGS/BNB، DOGS/FDUSD، و DOGS/TRY ارائه خواهد داد، در حالی که Bybit فقط جفت DOGS/USDT را دارد.

علاوه بر این، Binance DOGS را به Launchpool اضافه کرده است. امروز، این بورس که توسط Changpeng Zhao (CZ) تأسیس شده است، اعلام کرد که DOGS سی و هفتمین پروژه رمزارزی است که به این برنامه پیوسته و به کاربران این فرصت را می‌دهد تا پیش از لیست شدن، این توکن را استخراج کنند.

منبع : coinspeaker

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array