به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، هفته گذشته، قیمت بایننس کوین (BNB) تلاش کرد مقاومت 318 دلاری را بشکند، ولی همانند بیت کوین و اتریوم، گاوها (خریداران) نتوانستند بالاتر از تراز 318 دلار قدرت کافی را پیدا کنند. به دنبال کاهش فعالیت خریداران، سقف روزانه قیمت در نزدیکی 317.1 دلار تشکیل شد و روند کاهشی جدیدی را آغاز کرد.

این روند اصلاحی مشخصاً تا زیر سطوح حمایت 312 و 310 دلار ادامه یافت. در نمودار 4 ساعته جفت ارز بایننس کوین در برابر دلار آمریکا (BNB/USD) می‌بینیم که قیمت یک خط روند صعودی کلیدی با حمایتی نزدیک به 310 دلار را شکسته است.

بعد از ثبت کف قیمت روزانه در نزدیکی تراز به 303.2 دلار، بایننس کوین (BNB) اکنون زیر تراز 310 دلار (304 دلار در این لحظه) و میانگین متحرک ساده 100 (در نمای 4 ساعت) معامله می‌شود.

نمودار بایننس کوین
نمودار 4 ساعته جفت ارز بایننس کوین در برابر دلار آمریکا (BNB/USD)؛ منبع: TradingView.com

در روند صعودی، بایننس کوین (BNB) در نزدیکی تراز 306.5 دلار با اولین مقاومت مواجه است که در مجاورت سطح فیبوی اصلاحی 23.6% حرکت نزولی سقف نوسانی 317.1 دلار تا 303.2 دلار واقع است. اولین مقاومت اصلی نزدیک به تراز 310 دلار و میانگین متحرک ساده 100 (در نمای 4 ساعت) مانع حرکت گاوها خواهد شد.

این مقاومت نیز در نزدیکی سطح فیبوی اصلاحی 50% قرار دارد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به 315 دلار است. شکست این ناحیه مقاومتی می‌تواند با شروع یک روند افزایشی ثابت همراه باشد. در این حالت، خریداران ابتدا مقاومت 318 دلاری و پس از آن، منطقه  325 دلاری را هدف قرار خواهند داد.

سناریوی کاهش قیمت بایننس کوین (BNB)

اگر بایننس کوین (BNB) نتواند از مقاومت 310 دلاری عبور کند، به حرکت نزولی خود ادامه می‌دهد و بلافاصله در نزدیکی تراز 303 دلار با اولین حمایت برخورد می‌کند. در صورت ادامه این حرکت، تراز 300 دلار به عنوان حمایت بعدی وارد عمل می‌شود. شکست این ناحیه حمایتی سقوط قیمت به سمت تراز 292 دلار را به همراه خواهد داشت. هرگونه کاهش بیشتر می‌تواند قیمت را به سمت حمایت 284 دلاری سوق دهد.

در نمای چهار ساعته جفت ارز بایننس کوین در برابر دلار آمریکا (BNB/USD)، اندیکاتور مکدی (MACD) در منطقه نزولی در حال افزایش بوده و شاخص مقاومت نسبی (RSI) زیر سطح 50 است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: newsbtc

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array