به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، از این پس سازندگان محتوایی که برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خود از پلتفرم‌هایی مانند Adobe Premiere Pro، Twitch و یا CapCut استفاده می‌کنند؛ می‌توانند بدون واسطه و به‌صورت مستقیم نسخه نهایی ادیت‌شده ویدیوها را از این پلتفرم‌ها بر روی تیک‌تاک آپلود کنند.

به بیانی دیگر، پلتفرم تیک‌تاک رسماً اجازه استفاده از پلتفرم‌های جانبی را برای ایجاد و آپلود محتوا صادر کرده است. این قابلیت جدید که “Direct Post” (پست مستقیم) نام دارد، با پلتفرم‌های کاربردی‌ای مانند Adobe Express و Adobe Premiere Pro، Twitch و حتی اپلیکیشن ادیت ویدیویِ خود تیک‌تاک، CapCut ادغام خواهد شد.
کاربران برای استفاده از این قابلیت باید حساب کاربری تیک‌تاک خود را به این پلتفرم‌های جانبی و واسطه متصل کنند و قبل از هرگونه انتشار محتوا توسط تیم‌های مربوطه مورد تأیید قرار بگیرند.

تیک‌تاک

ادغام خدمات اپلیکیشن CapCut و تیک‌تاک

بعد از اتصال و همگام‌سازی CapCut و یا دیگر پلتفرم‌های جانبی با تیک‌تاک، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند تنظیمات مربوط به انتشار پست مانند “مشاهده توسط کدام قشر از کاربران” و یا “روشن/خاموش کردن زیرنویس” را به‌صورت مستقیم در همین پلتفرم‌های ادیت ویدیو براساس نیاز خود شخصی‌سازی کرده و تنها با یک کلیک ساده این تنظیمات را نهایی و اعمال کنند.
اگر این افراد از ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند؛ امکان زمان‌بندی طولانی‌مدت انتشار ویدیوها در آینده نیز وجود دارد.

به گفته کمپانی تیک‌تاک، امکان ویرایش و پست کردن تصاویر از همین روش بدون واسطه (به کمک اپلیکیشن‌هایی مانند Adobe Express و CapCut) نیز به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تیک‌تاک تا پیش از این روشی برای ارسال و به‌اشتراک‌گذاری محتوا از پلتفرم‌های ادیت به اپلیکیشن اصلی داشت، اما این روش جدید مسیر قبلی را خلاصه‌تر کرده است.
ویدیوهایی که از این طریق به تیک‌تاک ارسال و منتشر می‌شوند به‌صورت draft یا نسخه موقتی و پیش‌نویس شده نیز ذخیره خواهند شد. همین مسئله به ناشران و تولیدکنندگان محتوا آزادی عمل بیشتری در مدیریت برنامه کاری خلاق خود ارائه خواهد داد.

این قابلیت جدید، نقطه قوت جذابی را به تیک‌تاک ارائه می‌دهد. خصوصاً در این بازه زمانی حساس که اکثریت اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف درحال تجهیز خدمات خود به ابزارهای هوش مصنوعی زایا هستند.

همچنین براساس جدیدترین گزارشات به‌دست آمده، کمپانی تیک‌تاک درحال طی کردن روند آزمایشی یک اشتراک بدون نمایش تبلیغات برای کاربران خود می‌باشد. داده‌های ثبت‌شده حاکی از آن هستند که اشتراک 4.99 دلاری تیک‌تاک فارغ از نمایش تبلیغات دیجیتال به کاربران خواهد بود و دیگر هیچ محصول وایرال و ترند شده‌ای دائماً به افراد تحمیل نخواهد شد. البته این احتمال نیز وجود دارد که خرید این اشتراک پولی فقط از نمایش تبلیغات دیجیتال منتشر شده توسط خودِ تیک‌تاک جلوگیری خواهد کرد و کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی‌های آنلاین اینفلوئنسرها به قوت خود ادامه خواهند داشت.

منبع: techcrunchtheverge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array