به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ماموریت ارسال نسخه فیزیکی دوج کوین به ماه موسوم به DOGE-1 که توسط بنیاد دوج کوین تامین مالی می‌شود، تاییدیه اداره ملی ارتباطات و اطلاعات (NTIA) را دریافت کرده است.

دریافت این مجوز گامی مهم در مسیر دریافت مجوز نهایی از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) است که به ارتباطات X-Band و S-Band برای ماهواره خواهد پرداخت.

ماموریت آینده DOGE-1

ماموریت جنجالی Peregrine Mission One شرکت هوافضای آستروبوتیک (Astrobotic)که قرار است روز 23 دسامبر (2 دی) راه‌اندازی شود، اولین توکن فیزیکی رمزارز دوج‌کوین (Dogecoin) را به ماه خواهد برد. این ماموریت یک تلاش مشترک است و محموله‌هایی از نهادهای معتبر مختلف از جمله ناسا را با خود به همراه دارد. ظاهراً دوج کوین بخشی از این هزینه‌های این ماموریت را پوشش خواهد داد تا شاید کاربردپذیری ارزهای دیجیتال را به آنسوی مرزهای معاملات سوداگرانه گسترش دهد.

دوج کوین در ماه

ابتکارات بیشتر جامعه دوج کوین

جامعه دوج کوین نه تنها در ماه بلکه در زمین نیز همیشه ردپایی از خود باقی می‌گذارند. شهردار ساکورا سیتی (Sakura City) اخیراً از سخاوت جامعه دوج کوین به‌خاطر اهدای یک مجسمه برنزی به آن تشکر و قدردانی کرد زیرا این مجسمه به یکی از جاذبه‌های گردشگری بزرگ منطقه تبدیل شده است.

دوج کوین که در ابتدا به عنوان یک شوخی و تقلیدی ساده از بیت کوین ایجاد شد، نه تنها از طریق جذابیت ناشی از الگوهای رفتاری خود، بلکه به دلیل تمایل جامعه آن به تأمین مالی ابتکارات مختلف بشردوستانه و نوآورانه به جریان اصلی نفوذ کرده است.

از حمایت مالی از یک راننده NASCAR گرفته تا جمع‌آوری بودجه برای پروژه‌های آب پاک در کشورهای در حال توسعه، جامعه دوج‌کوین همیشه از قدرت این ارز دیجیتال برای تأثیرگذاری در دنیای واقعی استفاده کرده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array