به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  پرایم تراست، ارائه دهنده سرویس‌های حضانتی رمزارزها، پس از مواجهه با کمبود منابع مالی مشتریان، برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در دادگاه دلاور ثبت نام کرده است. در پرونده‌ای که روز 15 آگوست (24 مرداد) گشوده شد، این شرکت اعلام کرد که بین 25000 تا 50000 طلبکار دارد و برآورد آن از مبلغ بدهی چیزی در حدود 100 تا 500 میلیون دلار است. این درحالی است که مجموع دارایی آن در حال حاضر به رقمی در حدود 50 تا 100 میلیون دلار می‌رسد.

در بیانیه مطبوعاتی که همراه این پرونده منتشر شد، آمده است: «شرکت در نظر دارد درخواستی را به دادگاه ورشکستگی ارائه کند که برای تسهیل ارزیابی منظم شرکت از همه گزینه‌های استراتژیک، از جمله فروش احتمالی دارایی‌ها و عملیات شرکت تنظیم شده است».

این شرکت پیش‌بینی می‌کند پیشنهادات احتمالی شامل درخواست‌هایی برای ادامه پرداخت دستمزد و مزایای کارمندان باشد. لازم به ذکر است که مطالبات پنج طلبکار اصلی بدون وثیقه این شرکت، تقریباً معادل 105 میلیون دلار است و بزرگترین رقم بدهی 55 میلیون دلار اعلام شده است.

زیرمجموعه‌هایی همچون Prime Core Technologies Inc.، Prime Trust، LLC، Prime IRA LLC و Prime Digital LLC نهادهایی هستند که برای بخشنامه فصل 11 تشکیل پرونده داده‌اند.

ورشکستگی پرایم تراست

ورشکستگی پرایم تراست در حالی اتفاق می‌افتد که رگولاتور تجاری نوادا دستور توقف و مصادره این شرکت را روز 21 ژوئن (31 خرداد) صادر کرده و گفته بود که شرایط مالی آن به وضعیت بحرانی رسیده است و قادر نیست درخواست برداشت وجه از سوی مشتریان خود را پردازش کند.

چند روز بعد یعنی روز 26 ژوئن (5 تیر)، رگولاتور نوادا از دادگاه درخواست کرد این شرکت را مصادره کند و دادگاه منطقه روز 18 جولای (27 تیر) این درخواست را تایید کرد. پرایم تراست نیز به دلیل “کسری قابل توجه بین دارایی‌ها و بدهی‌های شرکت” با این دادخواست موافقت کرد.

در زمان ثبت این درخواست، پرایم تراست بیش از 85 میلیون دلار ارز فیات به مشتریان خود بدهکار بود، اما تنها حدود 2.9 میلیون دلار دارایی در اختیار داشت. بدهی‌های رمزارزی این شرکت کمتر بود و به رقمی در حدود 69.5 میلیون دلار می‌رسید، در حالی که دارایی آن در حدود 68.6 میلیون دلار بود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array