به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، خیریه کمک‌های بشردوستانه و خدمات اجتماعی صلیب سرخ سنگاپور، ارز دیجیتال را به عنوان یک شکل تازه پذیرفته شده اهدایی دریافت می‌کند. این سازمان کمک‌های بیت کوین، اتر، تتر و USDC را می‌پذیرد.

در 7 آگوست (16 مرداد)، صلیب سرخ سنگاپور همکاری خود را با اولین درگاه پرداخت رمزارز دارای مجوز توسط مقامات پولی سنگاپور، Triple-A اعلام کرد تا گزینه کمک‌های مالی ناشناس در رمزارز را فعال کند. تمام کمک‌های مالی به ارز فیات تبدیل و از طریق حواله بانکی ظرف یک روز کاری تسویه خواهد شد.

بنجامین ویلیام (Benjamin William)، دبیر کل و مدیرعامل صلیب سرخ سنگاپور، اشتیاق خود را نسبت به بخش جدید اهداکنندگان ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت:

“ما با پذیرش ارزهای دیجیتال، درها را به روی بخش جدیدی از اهداکنندگانی باز می‌کنیم که از فناوری آگاه هستند و می‌خواهند از طریق دارایی‌های دیجیتال خود تفاوت ایجاد کنند.”

ویلیام در ادامه توضیح داد: “فعال کردن کمک‌های ارزهای دیجیتال همچنین فرصت‌های بیشتری را برای نسل جدید ایجاد می‌کند تا بشردوستی و کمک به افراد آسیب‌پذیر را در نظر بگیرند.”

صلیب

گزینه پرداخت کریپتو در حال حاضر در وب سایت صلیب سرخ سنگاپور موجود است. در کنار چهار ارز دیجیتال محبوب، درگاه پرداخت راه حل جداگانه‌ای برای کمک مالی از کیف پول دیجیتال بایننس ارائه می‌دهد.

در ماه جولای (تیر)، دادگاه عالی سنگاپور مالکیت خصوصی ارزهای دیجیتال را اعلام کرد که در اصل با پول‌های فیات تفاوتی ندارد و می‌تواند در بخش در حال انجام قرار گیرد. در حقوق عمومی بریتانیا، این به معنای نوعی از دارایی است که حقوق شخصی را می‌توان از طریق اقدام قانونی، نه با تصرف فیزیکی، مطالبه یا اعمال کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array