به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت بزرگ سامسونگ الکترونیکس (Samsung Electronics) قصد دارد با کمک پرچمدار گوشی‌های هوشمند خود، تجربه پخش بازی‌های المپیک را امسال برای بینندگان و طرفداران این مسابقات متحول کند.

این اولین باری است که در تاریخ بازی‌های جهانی المپیک، مراسم افتتاحیه در محیطی خارج از استادیوم برگزار می‌شود. کمیته بین‌المللی المپیک در بازی‌های پاریس 2024 قصد دارد با قایق‌هایی روی رودخانه سن به استقبال ورزشکاران از کشورهای مختلف برود و سامسونگ با نصب 200 دستگاه گوشی گلکسی S24  اولترا (Samsung Galaxy S24 Ultra) در طول این مسیر و روی قایق‌ها، از فناوری پیشرفته و اتصال 5G این گوشی‌ها برای ارائه چشم‌اندازی نزدیک‌تر از این لحظات نمادین استفاده خواهد کرد.

افتتاحیه بازی‌های المپیک

شبکه Orange به عنوان اولین شبکه مستقل 5G فرانسه، با راه‌اندازی 12 ایستگاه 5G در امتداد رودخانه سن به پخش زنده این رویداد کمک خواهد کرد.

علیرغم اینکه پیش‌بینی می‌شد سامسونگ در این رویداد از گلکسی زد فولد 6 استفاده کند که ظاهراً قرار است روز دهم جولای (20 تیر) به طور رسمی معرفی شود، سامسونگ تصمیم گرفت با نصب گلکسی S24  اولترا از این طریق قدرت دوربین آن را به رخ کشیده و جایگاه این محصول را به‌عنوان بهترین گوشی هوشمند سامسونگ برای گرفتن عکس و فیلم تثبیت کند.

پیشینه حضور سامسونگ در بازی‌های المپیک

ابتکار عمل امسال سامسونگ، صفحه جدیدی از تعهد دیرینه این شرکت و همکاری نزدیک آن با IOC درراستای ایجاد تحول دیجیتال و ارائه فناوری‌های پیشرفته در بازی‌های المپیک است. جالب است بدانید که همکاری سامسونگ با کمیته بین‌المللی المپیک از سال 1998 آغاز شد. در آن زمان که دسترسی به تلفن همراه بسیار محدود بود، این شرکت به حدود 2500 ورزشکار اجازه داد به صورت رایگان با خانواده‌های خود صحبت کنند.

منبع: news.samsung

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array