به گزارش ایران دکونومی و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ناحیه نوآوری پردیس با ایجاد ظرفیتی برای بیش از 400 شرکت دانش‌بنیان و فناور، بستری برای خلق ارزش افزوده و ورود محصولات دانش بنیان ساخت ایران به بازارهای بین المللی فراهم کرده است.

با توجه به ظرفیت‌ شرکت‌های مستقر در ناحیه نوآوری پردیس در زمینه محصولات الکترونیک، میکروالکترونیک و مخابرات، نمایشگاه الکامپ فرصتی است تا تازه‌ترین دستاوردهای این حوزه در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار بگیرد و بر همین اساس پاویون شرکت‌های پارک فناوری پردیس در الکامپ با حضور بیش از 9 شرکت دانش بنیان و فناور در این نمایشگاه برقرار است.

در این پاویون، شرکت‌های نوآوان راه کارهای یکپارچه (استارتاپ زیتون)، شتابدهنده‌ هم آوا، نوآوران نوا ویرا، نوآوران فناور هوراد، مثلث هوشمند نوین ارتباط، بسپار صنعت سیلیکون، کامل پرداز آرمان، بهین بینا پردازش و طرح و توسعه پردازش همکاران دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند.

بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) از ۹ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده و امروز (۱۲ تیرماه) به پایان خواهد رسید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array