به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ساندیپ نیلوال (Sandeep Nailwal) یکی از بنیانگذاران شبکه بلاکچین پالیگان، به تازگی نمودار جزئیات کراس‌چین جدول Nifty برای این شبکه در سال 2023 را  به اشتراک گذاشته است. این نمودار وضعیت کیف پول‌های ERC-4337 اتریوم را با مبنایی ماهیانه شرح می‌دهد.

استاندارد توکن ERC-4337 (با نام EIP-4337) بر روی بلاکچین پالیگان اجرا می‌شود و به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به لایه انتزاع حساب (account abstraction) دسترسی پیدا کنند. این لایه با یک قرارداد هوشمند و با استفاده از یک آبجکت شبه-تراکنش لایه بالا به نام UserOperation برای اهداف‌ اعتبارسنجی کار می‌کند. این لایه امکان انجام تراکنش‌های ساده با امنیت بالا را فراهم می‌سازد و یک تجربه کاربری موثر برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) ایجاد می‌کند.

پالیگان

این نمودار شامل وضعیت شبکه‌های بلاکچین مختلف مانند پالیگان (MATIC)، اتریوم (ETH)، آربیتروم (ARB)، زنجیره تامین بایننس (BSC)، آپتیمیزم (OP) و آوالانچ (AVAX) است. ساندیپ در توییت خود توضیح داده است که بالاترین تعداد کیف پول‌های فعال ERC-4337 با یک اکانت متشکل از 4000 کیف پول در ماه آوریل نگهداری می‌شود.

علاوه بر این، تا ماه مارس هیچ اکانتی با کیف پول‌های فعال گزارش نشده بود. این گزارش برجسته در ماه آوریل باعث شد که پالیگان از این نظر بالاترین رتبه را از آن خود کند. این نمودار هنوز در ماه می 2023 (اردیبهشت – خرداد)، به میزان حداکثر مورد انتظار در میان 2 هزار کیف پول‌ فعال ERC-4337 در کراس‌چین نرسیده است. امید می‌رود امسال، روند رشد این کیف پول‌های ERC-4337 در بازار ارزهای دیجیتال تا پایان سه ماهه دوم حفظ شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: thenewscrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array