به گزارش ایران دکونومی، گزارشی که از ۹ ماه اولیه سال ۱۴۰۱ منتشر شد، نشان می‌دهد که این شرکت به عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران قرار گرفته است. این رتبه‌بندی حاصل ارزیابی شاخص‌هایی مانند رتبه فروش، میزان دارایی، ارزش افزوده، اشتغال‌زایی، سوادآوری و ارزش بازار بوده است.

براساس گزارش ماهیانه شاپرک، پاسارگاد در طی ۹ ماه اولیه سال قبل، در شاخص مبلغ تراکنش از رتبه ششم به چهارم رسیده است. در کنار آن به برگزاری چندین جشنواره و اهدای صدها جایزه در هر ماه می‌توان اشاره کرد که منجر به ارتباط نزدیک و مداوم با کاربران پاسارگاد گردید و از این مجموعه می‌توان به دریافت تندیس برند محبوب مصرف کنندگان در محصولات پی‌پاد و پایانه فروشگاهی اشاره کرد که بیانگر تلاش‌های این شرکت جهت کسب رضایت مشتریان می‌باشد.

طبق این گزارش، مقدار تراکنش کل صنعت پرداخت در ۹ ماه ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ رشد ۲۳.۵۹ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین رشد پرداخت الکترونیک پاسارگاد در این محدوده زمانی ۶۲.۳۹ درصد بوده که این باعث شده شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در شاخص میزان رشد سهم از مبلغ تراکنش رتبه دوم صنعت را به‌دست آورد که در مقایسه با شرکت‌های رقیب، رشد ۱.۸۱ درصدی را نشان می‌دهد. علاوه بر آن در رشد تعداد تراکنش کل صنعت در این محدوده زمانی با رشد درصدی ۵۱.۶۴ درصد در رتبه دوم از نظر میزان رشد سهم از تعداد تراکنش قرار گرفته که نسبت به شرکت‌های رقیب ۱.۱۸ درصد رشد داشته است. در کنار آن در سهم از مبلغ تراکنش نیز از رتبه ششم به رتبه چهارم و در سهم از تعداد تراکنش‌ها از رتبه پنجم به چهارم در میان متباقی شرکت‌های صنعت صعود کرده است.

این در حالی است که شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال گذشته با استراتژیک‌های زیادی تلاش کرد تا در جهت ارتقای سطح کیفی و غنی‌سازی خدمات و محصولات خود گام‌های مهمی را بردارد. به همین دلیل بود که توانست با رویکرد مشتری‌محوری و کمپین‌های مختلف به جوایز متعدد دست یافته و رتبه خود را در میان شرکت‌های این صنعت با کسب عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» در بیست‌وپنجمین دوره این رتبه‌بندی بالا ببرد.

کسب تندیس بلورین در دوره سیزدهم جایزه ملی مدیریت مالی ایران گواهی بیانگر دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای این شرکت در مدیریت اقتصادی برای رسیدن به جایگاه برتر بوده است. همچنین از دیگر رویکرد‌های این شرکت توجه و نقش آن در ارائه راه‌های خلاقانه برای کاربران بوده که در این راستا می‌توان از پروژه درخت آرزو یاد کرد. این پروژه با هدف کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی راه‌اندازی شده بود. در کنار موارد یاد شده، اختصاص ماهانه مبالغ جهت حمایت از موسسات خیریه، ایجاد اشتغال، کمک به معیشت، رفع فقر و توانمندسازی اقتصادی از دیگر برنامه‌های مهم شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بوده‌است.

این شرکت برای ارتباط بهتر و دوامدار با مشتریان و متقاضیان، برنامه موبایلی سانیار را راه‌اندازی کرد تا علاوه بر نوآوری، مشتریان را نیز ترغیب کند. این برنامه که امکان کنترل و مدیریت پرداخت‌های پذیرندگان را به‌گونه آنلاین فراهم کرد، قابلیت‌های زیادی از جمله گزارش‌گیری آنلاین را برای درگاه‌های پرداخت به‌گونه مهندسی شده فراهم کرد تا متقاضیان در کمتر از ۱۰ دقیقه گزارش‌‌ را روی موبایل‌ها در هر زمان و مکان دریافت کنند. در کنار آن به منظور ایجاد ارتباط میان افراد با سازمان‌ها سرویس دیگری تحت عنوان «باشگاه پذیرندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد» ایجاد گردید که یکی از اهداف ایجاد این باشگاه رصد فعالیت پذیرندگان بود که در هر ماه جشنواره‌ای را تحت نام «جشنواره تراکنش برنده» جهت تشویق پذیرندگان برگزار می‌کرد که از طریق آن صدها جایزه به قید قرعه برای برندگان اهدا می‌شد.

توسعه پی‌پاد و آرپا و اضافه کردن گزینه‌های متفاوت از جمله خرید آنلاین بلیت سینما و ده‌ها برنامه دیگر از دیگر فعالیت‌های شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد می‌باشد.

سرانجام به این نکته می‌رسیم که ادامه فعالیت‌های مستمر و کار تخصصی و تیمی این شرکت، «برگ برنده» و اثر بخشی آن را در عرصه کاری نشان می‌دهد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array