اگر شما هم از دریافت لینک‌های ناخواسته دعوت به گروه‌های چت عمومی در واتساپ خسته شده‌اید، نگران نباشید. واتساپ درصدد است ویژگی جدیدی را برای رفع نگرانی‌های مربوط به اضافه شدن به گروهای ناشناس از سوی کاربران ناشناس معرفی کند.

به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، واتساپ (whatsapp) با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرده است که به زودی ویژگی جدیدی را به این پیام‌‌رسان محبوب اضافه خواهد که مشکل اضافه شدن در گروه‌های مختلف بدون تمایل کاربر را برای همیشه برطرف می‌کند. این ویژگی که “کارت زمینه” نام دارد به کاربران کمک می‌کند متوجه شوند چرا توسط کسی که نمی‌شناسند به یک گروه دعوت شده‌اند.

بر اساس آنچه در این بیانیه آمده است، بعد از اضافه شدن این ویژگی، هر زمان کاربری توسط شخصی به یک گروه اضافه می‌شود که از مخاطبان آن نیست، واتساپ یک کارت حاوی جزئیاتی مثل تاریخ ساخت گروه، توضیحی مختصر درباره هدف و موضوع تشکیل گروه و البته نام سازنده گروه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بیانیه واتساپ

با در اختیار داشتن این اطلاعات، شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا تمایل دارید به این گروه ملحق شوید یا ترجیح می‌دهید این دعوت را رد کنید و از گروه خارج شوید. این ویژگی علاوه بر اینکه به کاربر کمک می‌کند کنترل بیشتری بر حضور خود در گروه‌های مختلف داشته باشد، می‌تواند از ورود افراد به گروه‌های خطرناک یا کلاهبرداری‌های احتمالی جلوگیری کند. واتساپ گفته است این ویژگی را به تدریج در دسترس کلیه کاربران این برنامه پیام‌رسان در سراسر جهان قرار خواهد داد.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array