به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کیف پول ارزهای دیجیتال متامسک (MetaMask) از اضافه شدن قابلیتی جدید به این کیف پول خبر داده است که به کاربران اجازه می‌دهد رمزارز اتریوم (ETH) را در ازای دریافت ارز فیات به فروش برسانند.

متامسک (MetaMask) در پستی که روز 5 سپتامبر (14 شهریور) در شبکه اجتماعی ایکس (X) منتشر کرد اعلام نمود که کاربرانی که کیف پول‌های رمزارزی متصل به برنامه غیرمتمرکز Portfolio این پلتفرم را در اختیار دارند، می‌توانند اترهای (ETH) خود را نقد کرده و ارز فیات دریافت شده خود را به حساب‌های بانکی خود در ایالات متحده، بریتانیا و بخش‌هایی از اروپا ارسال کنند. متامسک (MetaMask) اذعان داشته است که گرچه عرضه اولیه این سرویس محدود به رمزارز اتریوم (ETH) است، این پلتفرم قصد دارد در آینده نزدیک گستره خدمات آن را به “توکن‌های بومی در شبکه‌های لایه 2” توسعه دهد.

فروش اتریوم در متامسک

« بسیار خرسندیم که آخرین ویژگی خود را به شما معرفی کنیم: فروش. بله درست خواندید. گزینه فروش (Sell) موجود در MetaMask Portfolio، به شما اجازه می‌دهد ارز دیجیتال خود را به راحتی نقد کنید.»

— (MetaMask@) . 5 سپتامبر 2023

این ویژگی فروش، تقریباً پنج ماه پس از راه‌اندازی عملکردی در متامسک عرضه شده که به کاربران اجازه می‌داد با استفاده از ارزهای فیات از حساب‌های بانکی، حساب PayPal و دبیت کارت و کارت‌های اعتباری خود، ارزهای دیجیتال خریداری کنند. این پلتفرم در آن زمان اعلام کرد که قصد دارد سرویس «خرید رمزارز» را برای بیش از 90 توکن در اختیار کاربران در بیش از 189 کشور جهان قرار دهد.

متامسک (MetaMask) قبلاً از همکاری خود با ارائه‌دهندگان سرویس‌های رمپ ورودی رمزارزها از جمله MoonPay، Sardine، Transak و Wyre خبر داده بود. در ماه مارس، این پلتفرم یک بازار سرمایه‌گذاری برای مشتریان نهادی خود راه‌اندازی کرد.

ناگفته نماند که این کیف پول رمزارزی که مورد استفاده سرمایه گذاران خرد بسیاری در کشورهای مختلف قرار دارد، اغلب هدف کلاهبرداران و هکرها قرار می‌گیرد. کوین تلگراف روز گذشته گزارش داد که کلاهبرداران کنترل وب سایت‌های دولتی خاصی در کشورهای هند، نیجریه، مصر، کلمبیا، برزیل و ویتنام را به دست گرفته‌اند تا کاربران را فریب دهند اطلاعات شخصی خود را به سایت‌های جعلی متامسک ارسال کنند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array