به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اینستاگرام اعلام کرده است که از این پس کلیه کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند چندین آهنگ صوتی را به ریلزهای خود اضافه کنند. طبق این اطلاعیه، اینستاگرام به کاربران خود اجازه داده است از طریق ویژگی « Add to mix » در ویرایشگر ریل (Reel) حداکثر 20 آهنگ را انتخاب و به سلیقه خود آنها را کوتاه کنند. به این ترتیب فقط بخشی از این آهنگ در میکس انتخابی شما گنجانده خواهد شد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، اکنون می‌توانید حداکثر 20 آهنگ را در یک حلقه قرار دهید و آنها را متناسب با مراحل بعدی کلیپ خود، با هم ادغام نمایید، مثلاً هنگام تغییر تصویر در کلیپ خود می‌توانید کاری کنید که با اضافه کردن افکت زوم آهنگ نیز تغییر کند. این قابلیت از نظر فنی به ویژگی CapCut یا همان ویرایشگر ویدیوی تیک تاک (TikTok) شبیه است.

20 اهنگ در ریلز اینستاگرام

ویژگی جدید اینستاگرام چه کاربردی دارد؟

اینستاگرام گفته است ارائه ویژگی صداهای چندقطعه‌ای در قسمت ریلز، با افزایش انعطاف‌پذیری به سازندگان محتواهای ویدیویی کمک می‌کند به‌ صورت بصری صدا را با ویژگی‌هایی مثل متن، تگ‌ها و کلیپ‌ها مطابقت دهند. این ویژگی می‌تواند متناسب با خلاقیت کاربر، برای مخاطبان بسیار جالب باشد.

وجود یک ترکیب منحصربه‌فرد از چندین آهنگ می‌تواند نیاز به استفاده از ویرایشگرهای دیگر برای ترکیب چندین موسیقی و اعمال آن بر کلیپ‌های تصویری را برای سازندگان محتوا رفع کند.

لازم به ذکر است آدام موسری، رئیس اینستاگرام اوایل این ماه ضمن یادآوری رسالت همیشگی این شبکه اجتماعی، یعنی برقراری ارتباط نزدیک میان مردم، خاطرنشان کرده بود که تمرکز اصلی این پلتفرم بر ساخت ویدیوهای کوتاه خواهد بود زیرا ویدیوهای طولانی ممکن است بیشتر وقت یک کاربر را به خود اختصاص دهند و مانع از تعامل بیشتر افراد با یکدیگر شوند. به همین جهت است که ویژگی‌های جدید اینستاگرام عمدتاً بر ارتقای سطح کیفی ویدئوهای کوتاه متمرکز شده‌اند.

منبع: socialmediatoday

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array