به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت حقوقی به نمایندگی از قربانیان آسیب دیده از سقوط FTX، از شکیل اونیل (Shaquille O’Neal)، فوق ستاره NBA، درخواست عمومی کرده و از او خواسته است که با تایید شکایت قانونی خود پس از چندین تلاش ناموفق، ادب و افتخار را نشان دهد.

در یک توییت در 14 آوریل (25 فروردین)، موسسه حقوقی مسکوویتز (Moskowitz) فاش کرد که تیمش تمام هفته بیرون از استودیو TNT در آتلانتا (Atlanta) جایی که اونیل به عنوان مجری تلویزیونی مشغول به کار است، ایستاده است تا از طرف سرمایه گذاران FTX در رابطه با حمایت قبلی او از هم اکنون به او خدمت کند.

تاکید شد که اونیل تنها در میان مشهورهای FTX است که به شکایت دسته جمعی ارائه شده علیه چندین چهره مشهور به دلیل حمایت از FTX از جمله تام برادی (Tom Brady)، استف کری (Steph Curry) و لری دیوید (Larry David) اشاره کرد که هنوز به آنها ابلاغ نشده است.

اونیل

این شرکت حقوقی اعلام کرد که اونیل 3 ماه است که فرار کرده است و باید با احترام به فرآیند خود اجازه دهد شکایت حقوقی را از طرف او تحویل دهند تا او بتواند از اقدامات خود در این مورد دفاع کند.

در 7 آوریل (18 فروردین) پرونده دادگاه بیان می‌کند که تلاش‌های زیادی در مکان‌های مختلف برای خدمت به اونیل انجام شده است، اما همه ناموفق بوده‌اند. در پرونده آمده بود.

بر اساس پرونده دادگاه، مسئول فرآیند در تگزاس، آقای شاو (Mr. Shaw)، پس از انجام هشتمین تلاش اخیر برای خدمت به اونیل در اقامتگاهش در تگزاس، پیامی تهدیدآمیز دریافت کرد.

همچنین گفته شد که شاکیان بر این باورند که بالاخره زمان آن فرا رسیده است که تلاش برای تماس با اونیل از طریق راه‌های دیگر، مانند پیام‌های مستقیم به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی تأیید شده او آغاز شود.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که در 9 مارس (18 اسفند) گزارش شد که کوین مور (Kevin Moore)، قاضی ناحیه ایالات متحده، در حال بررسی اخراج اونیل و ورزشکار تنیس، نائومی اوساکی (Naomi Osaki)، از شکایت است، پس از اشاره به اینکه مشخص نیست به این دو خدمت شده است یا خیر.

دستوری بدون کاغذ توسط مور صادر شد و به مشتریان FTX تا دسامبر 2023 (آذر 1402) مهلت داد تا توجیه کنند که چرا هر دو ستاره باید در این دعوی وارد شوند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array