به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در تاریخ ۲۵ سپتامبر، کانال تلگرامی اختصاصی برای ولیدیتورها، توسعه‌دهندگان و ادغام‌کنندگان شبکه TON، درباره افزایش آتی تقاضای پهنای باند برای بلاکچین هشدار داد.

بر اساس این اعلامیه، از ولیدیتورهای شبکه تون خواسته شده است تا با آغاز ضرب سکه همستر کامبت توسط کاربران این بازی، دسترس‌پذیری بالایی را فراهم کنند.

“کیفیت ولیدیتورها به طور مستقیم بر کیفیت بلاکچین تأثیر می‌گذارد. از مشارکت شما در شبکه باز (TON) قدردانی می‌کنیم.”

اتحاد ولیدیتورهای شبکه تون در کانال تلگرام

برای اطمینان از پشتیبانی بلادرنگ بین تاریخ‌های ۲۶ تا ۲۹ سپتامبر، از تمامی ولیدیتورهای شبکه TON خواسته شده است تا به کانال تلگرامی ‘وضعیت تون’ بپیوندند و انتظار می‌رود در صورت دریافت دستور، هرگونه اصلاحات یا منابع ضروری را ظرف یک ساعت اعمال کنند.

علاوه بر این، از ولیدیتورها خواسته شده است که “در طول این روزها به طور مداوم وضعیت ولیدیتور و سخت‌افزار خود را نظارت کنند.”

بازی همستر کامبت که بر پایه تلگرام است، در حال حاضر میزبان ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه است. این بازی مدعی است که به عنوان سومین اپلیکیشن سریع در تاریخ، توانسته است ۱۵۰ میلیون کاربر جذب کند و از بازی پوکمون گو و اپلیکیشن Threads متا پیشی بگیرد.

بازی همستر کامبت ادعا می‌کند که در سه ماه به ۲۰۰ میلیون کاربر رسیده است. منبع: Hamster Kombat

آینده همستر کامبت

در تاریخ ۲۵ سپتامبر، تیم همستر کامبت نقشه راه جدیدی را معرفی کرد که برنامه‌های آن برای سه ماهه پایانی ۲۰۲۴ و سال ۲۰۲۵ را شامل می‌شود.

برای سه ماهه چهارم ۲۰۲۴، این بازی برنامه‌هایی برای ادغام سیستم‌های پرداخت خارجی، راه‌اندازی بازی‌های جدید در داخل اکوسیستم همستر و ادغام توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به عنوان دارایی‌های درون‌بازی دارد.

همستر کامبت همچنین تاکید کرده است که ۲.۳ میلیون کاربر را به دلیل تقلب در بازی ممنوع کرده است.

منبع : cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array