به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) توسعه‌دهنده اصلی بلاکچین شیبااینو (SHIB)، با اشاره به آغاز پروژه‌های هوش مصنوعی (AI) این بلاکچین با همکاری تیم Bad Idea AI، هیاهوی زیادی در جامعه کریپتو به پا کرد. کوساما در این پست ضمن تقدیر از اعضای اصلی Bad Idea ، به پیشرفت‌هایی مخفی در زمینه طرح‌های ابتکاری در حوزه هوش مصنوعی اشاره کرد. با توجه به اینکه ماهیت دقیق این پروژه‌ها هنوز مشخص نیست، جامعه SHIB به گمانه‌زنی در این باره پرداختند.

آنچه مشخص است، این پروژه بلندپروازانه، یک آزمایش غیرمتمرکز است که هوش مصنوعی، بلاکچین و سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز (DAO) را در هم ادغام می‌کند و باعث حیرت همه می‌شود. اولین پروژه مد نظر همکاری جدید شیبااینو، کنسرسیوم هوش مصنوعی برای پیشرفت بشریت با نام اختصاری CONAIHA  نام دارد که هدف آن استفاده از بلاکچین و سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز (DAOها) برای تضمین همسویی تکامل هوش مصنوعی با پیشرفت بشر است.

شیبااینو و هوش مصنوعی

توکن بومی این پروژه که با نام BAD شناخته می‌شود، قبلاً در برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال از جمله پولونیکس (Poloniex) لیست شده است. با این حال، سفر پرفرازونشیبی را از زمان راه‌اندازی تاکنون پشت سر گذاشته است.این دارایی دیجیتال در ماه آگوست تنها ظرف چند ساعت سقوطی 35 درصدی را تجربه کرد.

ولی کوساما اخیراً با ارسال پیام‌های متعدد سکوت خود را شکسته است. توسعه‌دهنده اصلی این پروژه بارها بر تعهد خود به توسعه پروژه شیبا اینو تاکید کرده و گفته است: ترجیح می‌دهد به جای تبلیغات، تمرکز خود را بر ساخت و توسعه شبکه معطوف کند و در این راستا به همکاری مستمر خود با تیم‌های بین‌المللی ادامه می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array