به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بنیاد کاردانو برای ارائه خدمات آموزش بلاکچین و بررسی موارد استفاده از این فناوری در حوزه انرژی با شرکت نفتی دولتی برزیل با نام پتروبراس (Petrobras) قرارداد همکاری امضا کرده است.

بر اساس اعلامیه روز 20 دسامبر (29 آذر)، قرار است این بنیاد کارگاه‌های آموزش بلاکچین را برای 45 هزار کارمند پتروبراس تحت عنوان دوره آکادمی کاردانو از طریق دانشگاه پتروبراس برگزار کند. پتروبراس که در سال 1953 تأسیس شد، با درآمد 124.7 میلیارد دلاری در سال 2022، بزرگترین شرکت نفتی در برزیل و آمریکای جنوبی محسوب می‌شود.

هدف از برگزاری دوره آموزش بلاکچین توسط بنیاد کاردانو

دامنه فعالیت‌ها در این برنامه شامل برنامه‌های کاربردی و موارد استفاده متنوع بلاکچین و همچنین آزمون‌های تعاملی در این زمینه خواهد بود. به مناسبت آغاز این دوره، بنیاد کاردانو دو کارگاه آموزشی در فضای متاورس برگزار کرد و در آن نگاهی بر قوانین بلاکچین در برزیل و سراسر جهان انداخت.

بنیاد کاردانو

فردریک گرگارد (Frederik Gregaard)، مدیرعامل بنیاد کاردانو در این خصوص می‌گوید:

«شراکت ما با پتروبراس به عنوان یکی از شرکت‌های Fortune 500 و یکی از بزرگترین شرکت‌های سهام عام در جهان، هم به تمایل این شرکت برای آموزش بلاکچین و هم به دسترسی رو به رشد بنیاد کاردانو و رسالت آن در این حوزه اشاره دارد.»

گفتنی است که شرکت‌کنندگان، پس از اتمام دوره آموزش بلاکچین، گواهی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، به 500 نفر از شرکت‌کننده‌های برتر در این دوره آموزشی، توکن‌های غیرمثلی منحصربه‌فردی (NFT) اهدا می‌شود که با همکاری هیئت آموزشی پتروبراس ضرب شده‌اند. این NFTها به طور پویا تغییر می‌کنند تا پیشرفت و نقاط عطف هر شرکت کننده در طول دوره آموزشی را منعکس کرده و به عنوان یک ردیاب دیجیتال و نمایشی از دستاوردهای فردی آنها عمل کند.

لازم به ذکر است که وظیفه اصلی بنیاد کاردانو، حمایت و ترویج اکوسیستم بلاکچین کاردانو بوده و نقشی کلیدی در پیشبرد توسعه و پذیرش این پلتفرم ایفا می‌کند. این مشارکت با یکی از اهداف کلیدی پنج ساله کاردانو، که در سال 2021 رونمایی شد، مطابقت دارد. در آن زمان، این بنیاد استراتژی خود برای تقویت روابط با شرکت‌های Fortune 500 با هدف تنوع‌بخشیدن به فعالیت‌های درون زنجیره‌ای و گسترش موارد استفاده از بلاکچین در طیف وسیع‌تری از صنایع را اعلام کرده بود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array