به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پروژه شناسه بیومتریک و کیف پول دیجیتال ورلدکوین (Worldcoin) قصد دارد از طریق یکی از برنامه‌های خود، امکان ادغام در سرور بازی محبوب ماینکرفت (Minecraft) را فراهم سازد. افزونه‌ای به نام Luckperms، یک مد سرور ماینکرفت است که به مدیران سرور اجازه می‌دهد تنها با اعطای دسترسی کاربران تأییدشده با شناسه جهانی به سرور، مشکل ربات‌های مزاحم را برای همیشه حل کنند.

تأیید هویت در ماینکرفت با کمک ورلدکوین

طبق گزارش ورلدکوین، گنجاندن این برنامه اسکن عنبیه می‌تواند به محصول پرطرفدار مایکروسافت اجازه دهد با مشکل آزار و اذیت عمدی در بازی مقابله کند. این مشکل زمانی اتفاق می‌افتد که یک کاربر ربات به سرور بازی ملحق شده و تجربه بازی سایرین را خراب می‌کند.

مدیران سرور ماینکرفت اکنون می‌توانند با کمک Luckperms، از World ID برای تایید هویت کاربران استفاده کنند. در این روش مجموعه‌ای از اقدامات مجاز در نظر گرفته می‌شود که فقط کاربران تأییدشده قادر به انجام آن هستند و کاربران تأیید نشده تا زمانی که با World ID هویت خود را تأیید نکنند قادر به دسترسی به این ویژگی‌ها نخواهند بود.

ورلدکوین در ماینکرفت

این ویژگی با نصب یک افزونه در سرور ماینکرفت در دسترس خواهد بود و طبق توضیحات برنامه Luckperms، کاربران باید با استفاده از برنامه خط فرمان (command line prompt)، هویت خود را تأیید کنند.

پیش از این، استودیو Mojang، متعلق به مایکروسافت و توسعه‌دهنده ماینکرفت، موضعی محکم در برابر فناوری‌های بلاکچین و توکن‌های غیرمثلی (NFT) اتخاذ کرده و گفته بود «این محصولات اجازه ندارند در برنامه‌های احراز هویت مشتری و سرور ماینکرفت ما ادغام شوند.»

گفتنی است که ورلدکوین خدمات تأیید هویت خود را در پلتفرم‌های دیگری مانند دیسکورد، ردیت، شاپی‌فای و تلگرام نیز گسترش می‌دهد و برنامه‌ای نیز برای ادغام با غول تجارت الکترونیک Latam Mercado Libre در آینده نزدیک در نظر دارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: news.bitcoin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array