به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای IntoTheBlock در گزارشی اعلام کرده است که تقاضای سرمایه‌گذاران نهادی و نهنگ‌ها در صنعت کریپتو به شدت افزایش یافته است. در همین راستا، راهکار مقیاس‌پذیری اتریوم یعنی پالیگان (Polygon) در 30 روز گذشته جهشی 3800 درصدی را در حجم تراکنش‌های بزرگ با ارزشی بیش از 100 هزار دلار تجربه کرده است.

پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock هر گونه تراکنش انتقال با ارزشی بیش از 100 هزار دلار را به عنوان تراکنش‌های بزرگ طبقه‌بندی می‌کند. در این زمینه، حجم تراکنش‌های بزرگ نشان‌دهنده کل مبلغ معامله شده توسط نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی در یک روز است و افزایش این شاخص ممکن است نشان‌دهنده این باشد که سرمایه‌گذاران بزرگ به شکلی فعال مشغول خرید یا فروش یک دارایی خاص هستند.

جهش 28 درصدی قیمت پالیگان (MATIC) در یک هفته

به دلیل همین افزایش حجم معاملات، قیمت رمزارز پالیگان (MATIC) برای اولین بار از ماه جولای تاکنون، به بالای 0.80 دلار رسیده است. ارزش بازار این دارایی دیجیتال نیز طی 30 روز گذشته در نتیجه افزایش فعالیت و انباشت نهنگ‌ها 62 درصد افزایش یافته است. به گفته شرکت تحلیل داده سنتیمنت (Santiment)، از روز 24 اکتبر (2 آبان)، کیف پول‌های حاوی 100 هزار تا 10 میلیون واحد MATIC، بالغ بر 42.88 میلیون واحد از این ارز رمزپایه را جمع‌آوری کرده‌اند. در همین حال، 161 تراکنش MATIC با ارزشی در حدود 100000 دلار یا بیشتر در یک روز انجام شد که بیشترین میزان ثبت شده از ماه جولای تاکنون است.

خبر مثبتی که اخیراً توانست مومنتوم صعودی در اکوسیستم پالیگان را تقویت کند، انتشار خبر آغاز یک همکاری جدید میان Immutable، پلتفرم بازی Web3، با Ubisoft، سازنده و ناشر پیشرو بازی‌های ویدیویی، برای توسعه یک تجربه بازی منحصر به فرد با هدف تقویت پتانسیل‌های فناوری Web3 بود.

این همکاری تازه از این جهت حائز اهمیت است که پالیگان پشتیبان Immutable zkEVM است و Immutable اولین پلتفرم بازی است که راه‌حل مقیاس‌بندی دانش صفر (zk) را به جامعه اتریوم ارائه کرده و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که از وجود چندین گزینه مقیاس‌بندی مبتنی بر دانش صفر (zk) مانند Immutable X، رول‌آپ مبتنی بر فناوری StarkWare ، استفاده کنند.

پرایس اکشن پالیگان (MATIC)

در نمودار روزانه جفت ارز پالیگان در برابر دلار آمریکا (MATIC/USDT) می‌بینیم که قیمت از روز 18 اکتبر (26 مهر) روند صعودی پایداری را در پیش گرفته و از حدود 0.50 دلار به سقف 0.92 دلار رسیده است. تثبیت موقعیت پالیگان بالاتر از منطقه مقاومت 0.87 تا 0.88 دلار می‌تواند مسیر فتح دوباره 0.90 دلار و صعود تا مرز 1 دلار را هموار کند.

نمودار روزانه قیمت پالیگان
نمودار روزانه قیمت پالیگان (MATIC)؛ منبع: coinmarketcap

حرکت خطوط اندیکاتور مکدی (MACD ) در منطقه صعودی و قرارگیری اندیکاتور شاخص مقاومت نسبی (RSI) بالاتر از سطح 50، پتانسیل صعودی این ارز را تقویت کرده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array