به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مارگو رابی (Margot Robbie)، بازیگر استرالیایی نقش اصلی فیلم جدید باربی، پس از آنکه در مورد بیت‌کوین و ویژگی‌های آن صحبت کرد، سر و صدایی در جامعه کریپتو به راه انداخت.

در 24 ساعت گذشته، جامعه کریپتو در X (توییتر سابق)، از جمله مایکل سیلر (Michael Saylor) از مایکرواستراتژی (MicroStrategy) و اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی، لایا هایلپرن (Layah Heilpern)، در مصاحبه‌ای با فاندانگو (Fandango) در 22 ژوئن (1 تیر)، پاسخ متفاوتی به اظهارات رابی درباره بیت‌کوین داشتند.

رابی بیان کرد که هر بار که شنیده می‌شود همسرش، تام آکرلی (Tom Ackerle)، و دیوید هیمن (David Heyman)، تهیه کننده تلویزیونی درباره بیت کوین در صحنه فیلمبرداری صحبت می‌کنند، ویژگی‌های کن، شخصیت خیالی همبازی باربی با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) را به ذهن می‌آورد.

همراه با سیلور که اعلام کرد بیت کوین در واقع «انرژی بزرگ کن» است، چندین چهره برجسته دیگر در صنعت کریپتو نظرات خود را در مورد نظرات رابی به اشتراک گذاشتند.

لی تامپسون (Lea Thompson)، اینفلوئنسر رمزارز، که برای 225000 دنبال‌کننده‌اش در توییتر با نام گرل گان کریپتو

(Girl Gone Crypto) شناخته می‌شود، پس از شنیدن صحبت‌های رابی درباره بیت‌کوین اظهار داشت که بسیار خوش‌بین است.

کریپتو

در همین حال، لایه هایلپرن اظهارات رابی را متفاوت درک کرد و گفت که او آن را توهینی به مردانی که در مورد بیت کوین صحبت می‌کنند تعبیر کرد.

در 30 جولای (8 مرداد)، هایلپرن به 621,400 دنبال کننده خود در توییتر توضیح داد که رابی به طور ضمنی به این موضوع اشاره کرد که علاقه مندان مرد بیت کوین ضعیف و رقت انگیز هستند.

با این حال، مارک تراورز (Mark Travers)، روانشناس ارشد در اویک تراپی (Awake Therapy)، پیشنهاد کرد که داشتن انرژی کن می‌تواند نشانه‌ای از فردی باشد که از خودگذشتگی دارد و می‌تواند با موقعیت‌های مختلف سازگار شود.

تراورز در گزارشی در 13 جولای (22 تیر) فوربس (Forbes) اظهار داشت که شخصیت کن کلیشه‌های جنسیتی سنتی را به چالش می‌کشد.

رابی در مصاحبه اظهار داشت که به سختی می‌توان تعریف کرد که چه چیزی یک کن را می‌سازد یا چه چیزی انرژی کن را تولید می‌کند، زیرا می‌تواند ذهنی باشد.

استیون لوبکا (Steven Lubka)، مدیر عامل سوان بیت کوین (Swan Bitcoin)، با احساس خوش بینی، اظهار نظر رابی را برای جامعه ارزهای دیجیتال مثبت ارزیابی کرد.

همچنین در خصوص تبلیغات اخیراً، جیمی باتلر (Jimmy Butler)، ستاره ان‌بی‌ای میامی هیت (NBA Miami Heat)، به دنبال این بود که از یک دعوی حقوقی یک میلیارد دلاری به اتهام تبلیغ اوراق بهادار ثبت نشده توسط صرافی ارزهای دیجیتال بایننس حذف شود.

در پرونده‌ای در 24 جولای (2 مرداد)، وکلای باتلر استدلال کردند که توییت‌هایی که او در آنها ظاهر شد، اوراق بهادار نامگذاری شده را تبلیغ نمی‌کرد، و بنابراین، نمی‌توانست به تبلیغ آنها کمک کند.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس، و همچنین یوتیوبرها، بن آرمسترانگ (BitBoy Crypto) و گراهام استفان (Graham Stephan)، نیز ادعاهای مشابهی را در همان شکایت به چالش می‌کشند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array