به گزارش ایران دکونومی، پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان تامین‌اجتماعی از امروز دوم تیرماه آغاز و هفتم تیر نیز به پایان خواهد رسید.

پیش از این سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه مستمری‌بگیران پس از اتمام واریزی‌های حقوق خردادماه، به‌طور جداگانه به حساب آنان واریز خواهد شد.

فرآیند پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی، مطابق لیست اعلامی و بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود؛ بدین ترتیب پرداخت مابه‌التفاوتها از امروز دوم تیرماه آغاز و هفتم تیر نیز به پایان خواهد رسید.

 لازم به ذکر است افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت ‌وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی شده است. 

جدول واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان تامین‌اجتماعی

میزان کمک‌هزینه عائله‌مندی مستمری‌بگیران دارای حداکثر ۲ فرزند ۱۴ میلیون و ۴۱۰۰ ریال، مبلغ کمک هزینه عائله‌مندی مستمری‌بگیران دارای ۳ فرزند و بیشتر ۱۸ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۳۳۰ ریال، میزان کمک هزینه اولاد تا ۲ فرزند ۸ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۶۲۰ ریال و برای فرزند سوم و بیشتر ۱۱ میلیون و ۱۷۴ و ۳۰۶ ریال، مبلغ کمک هزینه همسر متکفل فرزند پرونده‌های بازماندگان دارای حداکثر ۲ فرزند ۱۴ میلیون و ۴۱۰۰ ریال و مبلغ کمک هزینه همسر متکفل فرزند پرونده‌های بازماندگان دارای ۳ فرزند و بیشتر ۱۸ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۳۳۰ ریال تعیین شده است.

پیش از این صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه گفته بود ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشسته تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ اضافه شده که این افزایش از اول فروردین امسال اعمال می‌شود. بخش دیگری از بازنشستگان نیز سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد نیز ۲۲ درصد + ۶۵۰ هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت و خردادماه تحت عنوان مطالبات معوق پرداخت خواهد شد. 

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array