به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پیش از این گفته بودیم که واتساپ قصد دارد در نسخه بتای اندرویدی 2.24.14.13 خود، یک ویژگی اختیاری برای تولید آواتار با استفاده از هوش مصنوعی متا اضافه کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که با گرفتن چند عکس سلفی، تصاویری برای پروفایل در محیط‌های مختلف توسط هوش مصنوعی ایجاد کنند.

بر اساس گزارش‌های تازه wabetainfo، به نظر می‌رسد که این برنامه پیام‌رسان در حال بررسی پیشرفت‌های مهم دیگری در زمینه هوش مصنوعی متا است. ظاهراً در آخرین بروزرسانی نسخه بتای واتساپ که در فروشگاه Google Play در دسترس قرار گرفته است، ویژگی جدیدی مشاهده می‌شود که به هوش مصنوعی متا (Meta AI) اجازه می‌دهد به عکس‌ها پاسخ دهد و آنها را ویرایش کند!

چگونه از هوش مصنوعی متا برای ویرایش تصاویر در واتساپ استفاده کنیم؟

واتساپ در حال آزمایش اجرای یک دکمه جدید است که کاربران اجازه می‌دهد به صورت دستی عکس‌هایی را با هوش مصنوعی متا به اشتراک بگذارند و با کمک این ابزار تغییراتی را بر اساس دستورات متنی، در عکس‌ها اعمال کنند. شایان ذکر است که کاربران کنترل کامل عکس های خود را در دست دارند و می‌توانند تصاویر آپلود شده در هوش مصنوعی  Meta AI را هر زمان که بخواهند حذف کنند.

ویرایش تصاویر در واتساپ

توسعه دهندگان این ویژگی درباره قابلیت‌های آن گفته‌اند: «به نظر ما، کاربران می‌توانند با درخواست اطلاعات از هوش مصنوعی متا، در مورد محتوای تصاویر خود اطلاعات کسب کنند. ضمن اینکه این ویژگی به کیفیت تجربه کاربری افراد در واتساپ می‌افزاید، زیرا می‌توانند ویرایش و تنظیمات سریع عکس‌های خود را مستقیماً در برنامه انجام دهند و در زمان صرفه‌جویی کنند.»

شما با کمک ویژگی جدیدی موسوم به «Imagine with Meta» در واتساپ می‌توانید با تایپ کردن عبارت «Meta AI@» در قسمت متن، تصاویر را در مکالمات خصوصی و چت گروهی خود ایجاد کنید. ویژگی دیگری نیز با نام «Reimagine» در واتساپ وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تصاویر به اشتراک گذاشته‌شده توسط دوستان خود را تغییر دهید.

گفتنی است که نسخه فعلی این چت‌بات و قابلیتی که به Meta AI اجازه می‌دهد به عکس ها پاسخ دهد و آنها را ویرایش کند، هنوز در دست توسعه است و فقط در دسترس برخی از کاربران قرار دارد. ولی انتظار می‌رود با به‌روزرسانی‌های بعدی این ویژگی به نسخه عمومی واتساپ اضافه شود.

منبع: wabetainfo

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array