به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، موتور جستجوی داک‌داک‌گو (DuckDuckGo) به تازگی از سرویس جدیدی به نام DuckDuckGo AI Chat رونمایی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌صورت ناشناس و البته رایگان با چت‌بات‌های هوش مصنوعی تعامل برقرار کنند. این موتور جستجو که به خاطر تمرکز خود بر حفظ حریم خصوصی کاربران شناخته می‌شود، با فراهم کردن واسطه‌ای میان کاربر و ابزارهای هوش مصنوعی می‌تواند اطلاعات شخصی شما را به کلی حذف کند.

در واقع DuckDuckGo AI Chat در قالب یک واسطه، سوالات یا دستورات کاربران را بعد از حذف کلیه اطلاعات شخصی، به چت‌بات‌های مختلف مثل GPT-3.5 Turbo یا Claude 3 Haiku منتقل می‌کند. در این حالت، فقط آدرس IP این موتور جستجو برای چت‌بات‌ها قابل مشاهده است.

هوش مصنوعی داک داک گو

البته گفته شده است که ممکن است مکالمات کاربران حداکثر تا 30 روز در DuckDuckGo AI Chat ذخیره شود ولی این داده‌ها برای آموزش یا ارتقای مدل‌های هوش مصنوعی استفاده نخواهند شد.

هرچند چت‌بات هوش مصنوعی داک‌داک‌گو یک ابزار رایگان است، اما بدون محدودیت روزانه نیست و برای هر کاربر تعداد درخواست مشخصی در نظر گرفته شده است. داک‌داک‌گو (DuckDuckGo) گفته است در آینده چت‌بات‌های بیشتری را از طریق موتور سرچ خود در دسترس کاربران قرار خواهد داد تا امکان برقراری ارتباط ناشناس را برای کاربران  فراهم کند.

منبع: duckduckgo

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array