به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در طی برگزاری کنفرانس توسعه WWDC، مدیرعامل کمپانی دیزنی از همکاری خود با اپل خبر داد.

به گفته باب ایگر، در هنگام عرضه هدست واقعیت ترکیبی موردانتظار اپل، Vision Pro در اوایل سال 2024، سرویس استریم Disney+ در این هدست در دسترس کاربران خواهد بود.

این اخبار لحظاتی پس از رونمایی از هدست واقعیت افزوده (AR) اپل با قیمت 3499 دلار اعلام شد. هدست Vision Pro دارای قابلیت “سینما” است و به کاربران اجازه می‌دهد که هنگام تماشای سریال و یا فیلم سینمایی به صفحه‌نمایشی گسترده و وسیع دسترسی داشته باشند.

اظهارات ایگر درباره همکاری اپل و Disney+

ایگر ادعا کرد که این همکاری و تجهیز هدست Vision Pro به محتواهای سرویس استریم Disney+، باعث خلق “تجربیاتی شخصی‌سازی شده” خواهد شد که تا پیش از این کاملاً غیرممکن بوده‌اند.

ایگر در سخنرانی خود بیان کرد: “ما در کمپانی دیزنی از همکاری مجدد با بهترین کمپانی قصه‌گوی جهان که دارای خلاق‌ترین و نوآورترین تکنولوژی در کره‌زمین است، بسیار خرسندیم. با ترکیب این دو ویژگی، جادو را در دنیای واقعی مهمان خانه‌های شما خواهیم کرد!”

همکاری کمپانی اپل و دیزنی در توسعه خدمات نوین هدست Vision Pro بسیار قابل توجه است؛ مخصوصاً از آنجاییکه کمپانی متا در جذب چنین امکانات و تجربیاتی برای هدست‌های Quest خود ناکام مانده است.

مترجم: مائده هاشمی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع : techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array