به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اکوسیستم کاردانو (Cardano) در ادامه طرح‌های توسعه خود، برای استقبال از PXL Wars آماده می‌شود که یک بازی کاملاً جدید است که توسط Dead Pxlz با همکاری استودیو پایما (Paima Studios)ساخته شده است. طبق اعلام این شرکت، Dead Pxlz، پروژه‌ای مبتنی بر توکن‌های غیرمثلی (NFT) است که از فناوری Paima Engine استودیو پایما برای عرضه این بازی هیجان‌انگیز استفاده می‌کند. استدیو پایما در توییتی اعلام کرد:

«مفتخریم که اعلام ‌کنیم Dead Pxlz در حال ساخت بازی بعدی خود با نام DEADPXLZ بر روی Paima Engine است. این اولین مجموعه بزرگ NFT است که از Paima استفاده خواهد کرد.»

کاردانو

توسعه بازی‌های وب3 در Paima Engine

درواقع، Paima Engine، یک موتور قدرتمند وب3 است که به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از مهارت‌های وب2 (web2)، بازی‌های آن‌چین وب3 را ایجاد کنند. استودیو پایما قصد دارد با استفاده از این موتور قدرتمند خود، اکوسیستم متنوعی از شرکت‌ها را ایجاد کند و تا پایان سال پایگاه کاربران خود را گسترش دهد. مشارکت با Dead Pxlz پتانسیل Paima Engine در صنعت بازی‌های مبتنی بر بلاکچین را بیش از پیش برجسته خواهد کرد.

شرکای بنگاه-به-بنگاه (B2B) و پشتیبانی در اکوسیستم پایما

اکوسیستم پایما علاوه بر پشتیبانی از روند توسعه بازی، چندین شریک B2B نیز دارد که می‌توانند به پیشرفت پروژه‌هایی مانند Dead Pxlz کمک کنند. این شرکا شامل شرکت‌های مشهوری مانند Globant و شتاب‌دهنده‌هایی مانند Genius X هستند. این اکوسیستم جامع، منابع ضروری و پشتیبانی لازم برای شرکت‌هایی مانند Dead Pxlz را فراهم کرده و آنها را قادر می‌سازد تا پروژه‌های خود را با موفقیت به بازار عرضه کنند.

آینده روشن بازی‌های کاردانو و بلاکچین

ورود بازی PXL Wars به اکوسیستم کاردانو، نقطه عطف مهمی برای این پلتفرم و فضای بازی‌های مبتنی بر بلاکچین خواهد بود. از آنجایی که توسعه دهندگان و شرکت‌های بیشتری از قدرت موتورهای Web3 مانند Paima Engine استقبال می‌کنند، امکاناتی که برای تجربه‌های نوآورانه و جذاب ساخت بازی بر بستر کاردانو و دیگر پلتفرم‌های بلاکچین فراهم می‌شود، بی‌شمار خواهند بود.

علیرغم اینکه اکوسیستم کاردانو با قدرت گام‌های موثری در جهت توسعه این شبکه بلاکچین برمی‌دارد، اقدام اخیر نتوانسته است تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر قیمت توکن بومی این پلتفرم یعنی آدا (ADA) بگذارد. در زمان نگارش این مطلب، کاردانو (ADA) بدون تغییر ملموسی در تایم فریم روزانه (0.11+) با قیمت 0.408 دلار معامله می‌شود و با ارزش بازاری در حدود 14 میلیارد و 217 میلیون دلار، در رتبه هفتم بازار رمزارزها ایستاده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coinmarketcap

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array