به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پس از اینکه تیم توسعه‌دهنده پالیگان اعلام کرد که گوگل کلود (Google Cloud) به یک اعتبارسنجی گره غیرمتمرکز در این شبکه تبدیل شده است، واکنش‌های اولیه سهامداران، خبر از یک حرکت قریب‌الوقوع قیمت در رمزارز بومی این شبکه، یعنی متیک (MATIC) می‌داد.

افزایش اعتماد نهنگ‌ها به پالیگان

از زمانی که Google Cloud به عنوان اعتبارسنجی گره رسمی شبکه پالیگان معرفی شد، سرمایه‌گذاران بزرگ معروف به نهنگ‌ها، فعالیت تجاری خود در بستر این شبکه بلاکچین را افزایش داده‌اند. داده‌های درون زنجیره‌ای حاکی از آن است که روز اول اکتبر، شبکه پالیگان میزبان 68 تراکنش بزرگ بوده است. گفتنی است که این بالاترین سطح فعالیت ثبت شده نهنگ‌ها از روز 7 سپتامبر تاکنون است.

تراکنش‌های بزرگ پالیگان
تراکنش‌های بزرگ پالیگان در برابر قیمت MATIC؛ منبع: IntoTheBlock

معیار تراکنش‌های بزرگ تعداد کل معاملات تایید شده‌ای را نشان می‌دهد که در یک روز معین ارزش آنها از 100000 دلار فراتر می‌رود. تحلیلگران اغلب افزایش معاملات بزرگ را به عنوان یک سیگنال صعودی تفسیر می‌کنند؛ چرا که اولاً اینگونه معاملات نقدینگی بازار را تقویت می‌کنند؛ در ثانی، این افزایش تقاضا از سوی نهنگ‌ها به دلیل عدم انطباق عرضه و تقاضا، اغلب منجر به افزایش قیمت می‌شود.

اخبار اخیر بدون شک باعث افزایش اعتماد در بازارهای اسپات MATIC شده است. با این حال، آخرین داده‌های بازارهای مشتقات نیز نشان می‌دهد که سوداگران بازار پالیگان نیز روی افزایش قیمت شرط‌بندی کرده‌اند.

بر اساس نمودار زیر، مجموع بهره باز MATIC به تازگی به کمترین میزان خود یعنی 86 میلیارد دلار رسیده است. در عرض 24 ساعت پس از انتشار این اخبار، این رقم شروع به افزایش کرد و روز اول اکتبر به اوج 30 روزه خود در حدود 116 میلیون دلار رسید.

این بدان معناست که معامله‌گران 30 میلیون دلار به سرمایه ورودی به بازار آتی MATIC اضافه کرده‌اند، و پیش‌بینی می‌کنند که تبدیل شدن Google Cloud به یک اعتبارسنجی گره در بلندمدت نویدبخش اتفاقات خوب در اکوسیستم پالیگان خواهد بود.

مجموع بهره باز پالیگان
مجموع بهره باز پالیگان (MATIC) ، منبع: Coinalyze

اگر مشارکت Google Cloud بتواند همانطور که پیش‌بینی می‌شود تقاضای شبکه را بهبود ببخشد، بهره باز این شبکه می‌تواند بیشتر از این افزایش یابد و روند صعودی قیمت MATIC را تسریع بخشد.

پیش‌بینی قیمت پالیگان (MATIC)

رمزارز بومی پالیگان یعنی متیک (MATIC) در حال حاضر با بیش از 8 درصد رشد در بازه زمانی هفتگی با قیمت 0.56 دلار معامله می‌شود. اگر این دارایی دیجیتال بتواند مقاومت اولیه موجود در 0.70 دلار را شکست دهد، گاوها می‌توانند حرکت به سمت تراز 0.80 دلار را هدف قرار دهند. از سوی دیگر، همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، 66370 آدرس، 1.73 میلیارد توکن MATIC را با قیمت متوسط 0.70 دلار خریداری کرده‌اند. اگر این هولدرها دارایی خود را زودتر بفروشند، می‌توانند مانع بزرگی سر راه خریداران ایجاد کنند. اما اگر نهنگ‌ها به خرید پالیگان (MATIC) ادامه دهند، افزایش قیمت در نهایت می‌تواند از مرز 0.80 دلار فراتر رود.

جریان ورود و خروج سرمایه به بازار پالیگان
جریان ورود و خروج سرمایه به بازار پالیگان؛ منبع:IntoTheBlock

در مقابل، اگر قیمت پالیگان (MATIC) به زیر حمایت 0.70 دلار برسد، خرس‌ها می‌توانند کنترل دوباره بازار را به دست بگیرند. اگر MATC این سطح حمایت حیاتی را از دست بدهد، قیمت می‌تواند در نهایت به زیر 0.50 دلار سقوط کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: beincrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array