پس از اعلام همکاری مشترک میان تارا و تپسی، حالا مشتریان این دو پلتفرم «سرویس‌های اعتباری» و «تاکسی آنلاین» می‌توانند از خدمات هم‌دیگر استفاده کنند.

به گزارش ایران دکونومی، طی یک همکاری مشترک میان اپلیکیشن دریافت و خرید اعتباری تارا و تاکسی اینترنتی تپسی، مشترکان این دو پلتفرم استارتاپی می‌توانند از خدمات یکدیگر استفاده کنند. در این صورت پس از این کاربران تارا می‌توانند با اعتبار سازمانی خود تپسی بگیرند و دو ماه بعد هزینه آن را بدون کارمز پرداخت نمایند. از سوی هم کاربران تپسی نیز می‌توانند با اعتباری که توسط تارا شارژ شده است، کرایه خود را اعتباری کرده و در پایان ماه این هزینه را پرداخت کنند.

کاربران تارا برای استفاده از این اعتبار سقفی ندارند و تا سقف اعتبار سازمانی خود می‌توانند از تپسی اعتباری استفاده نمایند. «تارا ۳۶۰» که یک سرویس پرداخت اعتباری بدون کارمزد برای همه شهروندان است، اکنون با بیش از ۱۰۰ سازمان مثل کارمندان بانک ملی و بانک مرکزی قرارداد دارد. کاربران با استفاده از اعتبار تارا نیاز به پرداخت پول نقد ندارند و می‌توانند بدون کارمزد تا ۲ ماه بعد هزینه‌های این خدمات را پرداخت کنند. این در صورتی ممکن است که شما با «تارا ۳۶۰» قرارداد همکاری امضاء کنید و برای این کار باید با شماره تلفن ۱۵۷۳ تماس گرفته و جزئیات بیشتر را مطلع شوید.

تپسی نیز یک سامانه هوشمند درخواست حمل‌ونقل آنلاین در ایران بوده که سفرهای درون شهری را با قیمت‌های مناسب انجام می‌دهد. نسخه اول این کسب‌وکار که در خرداد ۱۳۹۵ به بازار عرضه شد اکنون در رقابت با استارتاپ اسنپ قرار دارد.

 

منبع: راه پرداخت

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array